FANDOM

Gametitle-FO3

Капітолій Республіки Дейва (англ. Republic of Dave capitol building) — локація Fallout 3, будинок у Республіці Дейва.

Опис Редагувати

Капітолій знаходиться в північній частині Республіки, на невеликому підвищенні, дістатися до нього можна, йдучи від воріт прямо по стежці, минаючи флагшток. Являє собою двоповерховий будинок без вікон, збитий з дощок і іржавих гофрованих листів металу.

Всередині будівля розділена на два поверхи, освітлюваних імпровізованими стельовими світильниками і настільними лампами і через діри в даху.

Перший поверх Редагувати

Зліва біля поручнів сходів на столику розташовується «Урна для голосування», праворуч від нього стоїть обідній стіл на 10 місць, зліва коридор, що веде в кабінет Дейва, в якому є сейф, картотечні шафи і великий робочий стіл з радіостанцією.

Другий поверх Редагувати

Являє собою простору спальню з широкою ліжкою, письмовим столом і шафою, а також порожню кімнату з сгнившими і зламаними стелажами і холодильником без дверцят, з присутнім у ньому ящику з інструментами.

Вхід в Капітолій здійснюється вільно, це перша будівля яке Самотній Подорожній відвідає, увійшовши в Республіку Дейва після того, як його зустріне хтось з дітей Дейва.

Мешканці Редагувати

До 17 години в Капітолій заходять і інші мешканці Республіки Дейва, які приходять до вечері.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: День виборів

В капітолій заходять люди, які беруть участь у голосуванні. Коли всі учасники проголосують, Дейв піде вважати голосу, вилучені з урни.

Icon disambig
Основна стаття: Контрольний постріл

Дейв є одним з «замовних» людей Містера Краулі, якого Самотній Подорожній може вбити або умовити віддати його особливий ключ.

Поява Редагувати

Капітолій Республіки Дейва з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Республіка Дейва