FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Капітан Цзао (англ. Captain Zao) — персонаж Fallout 4, капітан китайської підводного човна «Янцзи».

Опис Редагувати

Капітан Цзао разом зі своїм екіпажем після війни зазнали радиоктивному опромінення через пошкодження на підводному човні і з часом стали гулями, тільки капітан не втратив розум. Коли Вцілілий знаходить «Янцзи», капітан просить його допомогти полагодити підводний човен, щоб Цзао міг повернутися в Китай. Весь час, близько 200 років він спостерігав за Бостоном з допомогою перизикопа. За його словами, жителям міста було не до їх прибуття. Капітан Цзао за весь час після Великої війни так і не зміг вбити свій екіпаж, так як вони для нього залишалися сім'єю.

Квести Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Тут можуть водитися монстри • Після виконання квесту капітан дасть Вижив маяк, за допомогою якого можна викликати артудар з «Янцзи». Також при високому рівні загальна характеристика «Харизма» можна отримати особливу нагороду. Для цього потрібно тричі переконати капітана підвищити нагороду за виконання завдання на демпфуючу спіраль і паливо для підводного човна. Тоді він дасть не тільки гроші, але ще кришки і свій офіцерський меч.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Капітан Цзао з'являється тільки у Fallout 4.