FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Марі.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших капітанів.

« Дивись мені, щоб все було спокійно, я буду спостерігати за тобою. »

— Капітан Марі Паппас

Капітан Марі Паппас (англ. Marie Pappas) — персонаж Fallout: New Vegas, боєць НКР, яка несе службу на Стріпі.

Опис Редагувати

Дисциплінований та відповідальний солдат. Не дивно, що вона займає свою посаду. Вона користується повагою навіть тих бійців, за поведінкою яких вона пильно стежить за службовим обов'язком. На відміну від більшості бійців НКР на Стріпі, вона хорошої думки про посла Крокера. Її мова дуже лаконічна.

Біографія Редагувати

Згідно договором між НКР і містером Хаусом, солдатам республіки заборонено носити зброю на Стріпі. Виняток становлять військові поліцейські, озброєні электропогонялками, і капітан Марі Паппас, якій дозволено носити вогнепальну зброю. У 2281 році в обов'язки капітана Паппас входить нагляд за поведінкою солдатів НКР, що перебувають у звільненні на Стріпі.

Місцезнаходження Редагувати

Кур'єр може зустріти Марі в південній частині Стріпа. Вона гуляє біля будівлі посольства НКР або спить в ньому.

Примітки Редагувати

  • Капітан може розповісти про свою роботу і про посла Крокера, а також поскаржитися на рядового Ервіна.
  • Марі не згадується в кінцівці. Її доля у разі бомбардування посольства хлорного бомбою і заворушень невідома.

Поява Редагувати

Капітан Марі Паппас з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати