FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Доповнити відсутні відомості, описати участь у квестах.
  • Заповнити параметри картки персонажа.

Капітан Ейвері (англ. Captain Avery) — персонаж Far Harbor, доповнення Fallout 4, лідер жителів Фар-Харбора.

Опис Редагувати

Перша справжня капітан Ейвері—людина була лідером жителів Фар-Харбора і виступала проти Дітей Атома. Щоб стримати запал людей і запобігти конфлікту, ДіМА вбив Ейвері і замінив її Синтом, який виглядає в точності так само, як вона. Сінт зайняв її місце в Фар-Харборі (дійшло навіть до того, що сінт правда вірила, що вона і є капітан Ейвері), але ця копія, на відміну від справжньої Ейвері, підтримує ідею присутності Дітей Атома на Остріві.

Квести Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

ДіМі довелося використовувати одного з синтів Акадии при створенні копії Ейвері. Як зазначає сам ДіМА, діяльність з допомоги втікачам синтам дала йому і його помічникам досвід у пластичній хірургії і стирання пам'яті.[1]

Поява Редагувати

Капітан Ейвері з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Примітки Редагувати

  1. Слова Діми на питання Вцілілого «You really think you can get together a convincing replacement?» — «Yes. Helping synths recover what they've lost means we've had to become familiar with memory wipes and facial reconstruction».