FANDOM

Gametitle-FO4

« „Констітьюшн“ злетить до небес і м'яко приземлиться в океані. І тоді ми по праву станемо захисниками Атлантики. »

— Айронсайд

Капітан Айронсайд ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Captain Ironsides) — персонаж Fallout 4, робот.

Опис Редагувати

Робот-охоронець Айронсайд є капітаном команди роботів на вітрильному фрегаті «Констітьюшн». Носить капелюха.

При першій розмові з Вижившим дає квест «Останній рейс «Констітьюшн»». Бере особисту участь в одному з його етапів — при обороні корабля від сміттярів підтримує своїх механічних бійців вогнем з верхньої палуби корабля. По виконанню даного квесту видає Вижив унікальне зброю «Залп». А після польоту «Констітьюшн» присвоює звання і видає «Головний убір лейтенанта».

Місцезнаходження Редагувати

На верхній палубі «Констітьюшн».

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Одяг Зброя Інші предмети

Цитати Редагувати

  • «Це гордість нашого флоту. „Констітьюшн“. Я — його капітан, і тому моя привілей — підтримувати тут певні правила пристойності».

Поява Редагувати

Капітан Айронсайд з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Оригінальне ім'я капітана — Ironsides (Желізнобокий). Це відсилання до прізвисько корабля, яким він нині командує — фрегат USS Constitution також називають «Old Ironsides» («Желізнобокий старина»).