FANDOM

Gametitle-FO3

Капюшон Бузку (англ. Poplar's Hood) — унікальний головний убір Fallout 3, що отримується в ході виконання квесту «Оазис».

Опис Редагувати

Капюшон зовні не відрізняється від капюшона древена (але не може бути відремонтовано), теж зшитий з грубої тканини, повністю закриває шию і зав'язується спереду на шнурок, продеваемый в петлю.

Характеристики Редагувати

Додає один пункт до рівня Основна характеристика основної характеристики «Спритність» і 10 до навичці «Скритність» (Піп-бій на екрані «Статус» з'являється ефект «Гнучкість древена»).

Місцезнаходження Редагувати

Капюшон є нагородою Провидиці Бузку за виконання квесту «Оазис», якщо Самотній Подорожній прийняв сторону Матері-крони Берези і призикорив зростання Харольда[1], змастивши його серце отриманої маззю.

Примітки Редагувати

Своїм одягом Доглядачі дерев зобов'язані Гілки Липі («Це я придумала одяг, в якій тепер ходять всі древены»), а, за словами Провидиці Бузку, вона допомагала при виготовленні головних уборів («Я допомагала створити ті головні убори, які носять древены. Кажуть, що в нитках тканини — частинка Великого духа»).

Поява Редагувати

Капюшон Бузку з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. На відміну від попередніх ігор, в Fallout 3 Гарольд названий Харольдом.