FANDOM

Gametitle-FNV

Капрал Вільям Фарбер (англ. Corporal William Farber) — персонаж Fallout: New Vegas, боєць НКР, кухар в таборі Маккарран.

Біографія Редагувати

У 2281 році Вільям служить кухарем в таборі Маккарран. Табір відчуває проблеми з постачанням, на кухні капрала залишилися тільки овочі, а кухонний процесор, як на зло, зламався, так що солдати їдять в основному сирі овочі.

Відсутність м'яса призвело до того, що всі бійці гарнізону харчуються квасолею, щоб споживати хоч якісь білки. Це спричинило за собою «зрозумілі музичні наслідки». Якийсь пройдисвіт, прикинувшись санітарним інспектором, витребував у капрала хабар в 50 кришок, сказавши, що це симптом «колоректального імплозивного синдрому».

Образ Вільяма Редагувати

Вільям — простий чоловік. У промові розкутий, тримається неформально.

Капрал нижче середнього зросту, що відображається на його моделі.

Вільяму Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може дізнатися про Вїльяма і його проблеми з їжею й кухонним процесором від полковника Шу і безіменних бійців у таборі Маккарран.

Кур'єр може зустріти капрала на кухні в головному залі табору Маккарран. При діалозі Фарбер спочатку приймає Кур'єра за шахрая, який нещодавно надув його, прикинувшись санинспектором.

Icon disambig
Основна стаття: Мізерний пайок з кукурудзи з квасолею

Якщо Кур'єр вирішує здобути для табору м'ясо, спеції і полагодити кухонний процесор, то Фарбер пропонує йому звернутися за м'ясом до Рубі Неш, Фітца «Червоний караван», за спеціями — в «Червоний караван» і до Томасу Хілдерна, запчастини до процесора шукати в ломбарді Мігеля і на фабриці «Хауз Тулз». Виручивши Кілі у Сховищі22 і запитавши про споровий екстракт він зможе запропонувати його Фарберу в якості харчової добавки.

В нагороду Кур'єр отримає знижку на товари Фарбера.

Вільям продає їжу: маїс, картоплю, моркву, свинину з бобами, очищену воду (50 пляшок) і іноді якесь барахло, наприклад, олівець. У нього при собі 0 кришок.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Бандана
Одяг найманця-борця

Поява Редагувати

Капрал Вільям Фарбер з'являється тільки у Fallout: New Vegas.