FANDOM

Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Армстронг.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших капралах.

Амстронг (англ. Corporal Armstrong) — персонаж технічної демоверсії Van Buren.

Опис Редагувати

Армстронг є капралом 4-ї чи 13-ї бронетанкової піхотної дивізії среднезападного співдружності[1]. Брав участь у битві Анкоридж. Після повернення його призначили на роботу в службі внутрішньої безпеки.

Взаємодія з гравцем Редагувати

Інші взаємодії Редагувати

Approach — У демоверсії Van Buren він повинен супроводжувати Громадянина до сховища, забезпечуючи того вогневу підтримку. Але незважаючи на те, що він дуже добре його захищає, Громадянин може вбити капрала і забрати зброю і силову броню собі.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Армстронг з'являється тільки в технічній демоверсії Van Buren.

За лаштунками Редагувати

За словами Джоша Сойєра[2] «No Mutants Allowed»[3], розробники хотіли створити альтернативну текстуру для броні Армстронга, зразка T-45d, що працює на малих енергетичних батареях. Персонаж у цій броні повинен був з'явитися тільки в навчальній частині гри.

Примітки Редагувати

  1. Нестиковки в його діалогах вказують одночасно на 4-ю і 13-ю бронепехотную дивізію.
  2. Though design that was intended for the «real» F3 power armor (T-51b), we wanted to have an alternate texture for the armor Armstrong describes, T-45d, which ran off small energy cells. It would only have appeared in the tutorial as a «back in the day» detail.
  3. Посилання на «No Mutants Allowed».