FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Icon disambig
Здатність Канібал з'являється і в інших іграх.

Канібал (англ. Cannibal) — здатність Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ця здатність дає можливість з'їсти труп, щоб відновити здоров'я (+25 ОЗ), перебуваючи в режимі скритності. Але після кожного такого бенкету персонаж втрачає очки карми (-1), а якщо вас хтось побачить, то вважатиме злочинцем і збоченцем.

Fallout 3 Редагувати

Розширені опції діалогів: Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Дія здібності в Fallout 3 не відрізняється від такої в Fallout: New Vegas, за винятком того, що її можна отримати набагато раніше (4 рівень Fallout: New Vegas проти 12 в Fallout 3).

У режимі «Хардкор» поїдання трупа зменшує голод на 25 од.

Після поїдання 25 трупів Кур'єр отримує здатність—випробування «Пообідати і змитися», яка дає йому можливість взяти з трупа останки людини, які він може понести з собою і з'їсти пізніше.

Розширені опції діалогу: Редагувати

  • при розмові з Марджорі у квесті «Їжа для гурманів» є діалогова опція «<брехня> Все нормально, можеш бути чесна зі мною. Ти знаєш, я теж їм людей». При наявності здатності приставка <брехня> зникне;
  • при розмові з Джес Уілкінс з'явиться унікальна рядок діалогу;
  • у додатку Dead Money можна буде запитати у Дога, які на смак примарні люди.

Примітки Редагувати

  • Можна їсти трупи тільки людей і нормальних гулей.
  • fnvGametitle-FNV У додатку Old World Blues крім цього можна їсти трупи, укладені в травмокостюмах Y-17.
  • Поїдання кожного тіла крім відновлення здоров'я, збільшує радіоактивність на 2 (незалежно від вашого опір).
  • Кожен труп може бути з'їдений тільки один раз.
  • Поїдання трупа займає деякий час — приблизно як 2 рази випити води з раковини.
  • fnvGametitle-FNV Fallout: New Vegas є прихована здатність-випробування, пов'язана зі здатністю Канібал, яка не вказана навіть в офіційному стратегічному гіді. Здатність називається «Кров сильних світу сього». Щоб отримати її, гравцеві необхідно з'їсти трупи містера Хауса, президента Кимбола, Короля і Цезаря. Після отримання цієї здатності поїдання трупа супроводжується текстом «Сутність чемпіонів тече по вашим венах. При поїданні трупа ви тимчасово отримуєте інтелект Цезаря, удачу містера Хауса, харизму Короля й чинності президента Кимбола», а гравець отримує на 60 секунд збільшення відповідних характеристик.
  • Дикі гулі «неїстівні»[1].
  • Тіла, які перетворені в золу або жижу энергооружием, зазвичай з'їсти не можна, якщо тільки не вдасться встигнути активувати труп між моментом смерті і перетворенням його в купу попелу/в'язку рідину.
  • При виборі опції «З'їсти» камера автоматично переходить в режим від третьої особи і віддаляється. Гравець не може рухатися, дивитися на Піп-бой або витягувати зброю, однак може вибирати зброю допомогою режиму швидкого вибору.

Примітки Редагувати

  1. Для диких гулей та супермутантів є здатність «Падальник»fnvGametitle-FNV.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout: New Vegas