FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-VBGametitle-JES

Камікадзе (англ. Kamikaze) — особливість Fallout, Fallout 2, Fallout: New Vegas, Fallout Tactics і скасованої Van Buren. Вона присутня у Fallout 3 здатності, проте не реалізована.

Fallout, Fallout 2 Редагувати

« Ви дієте в бою набагато швидше. У вас немає добавок до класу броні за спритність (грає роль тільки те, що на вас надіто), але підвищуються шанси випередити противника. »

— Опис у Fallout

З цією особливістю реакція персонажа збільшується на 5, але клас броні падає до нуля. Тому клас броні буде визначатися тією бронею, яка надіта.

Fallout Tactics Редагувати

« Зневажаючи небезпеку, ви наносите набагато більше шкоди в бою. У вас немає добавок до класу броні (грає роль тільки те, що на вас надіто), зате підвищується шкоди при кожній атаці. »

— Опис у Fallout Tactics

Ігноруючи загрозу, персонаж завдає на 25 % більше збитока. Однак його спритність не впливає на клас броні (читайте: клас броні дорівнює нулю, як і в перших Fallout), тому клас броні визначається одягненою бронею.

Fallout 3 Редагувати

Додає 20 очок дії, але забирає 20 очок опірності втратам.

Знайдена у файлах даних Fallout 3 (GameEffects/ActorEffect/Ability/PerkKamikaze), вимоги та опис невідомі. Так як в Fallout 3 особливості взагалі відсутні, вона, можливо, була вирізана ще на ранніх стадіях розробки.

Fallout: New Vegas Редагувати

Додає 10 очок дії за рахунок 2 очок межі утрати.

Примітки Редагувати

Дуже важлива особливість. 10 очок дії — це більше 3 очок спритності ОД.

Мінус 2 порогу шкоди — це дуже мала величина, щоб звертати на неї увагу. Навіть звичайна шкіряна броня дає 10 очок ПУ. Вибір номер один Кур'єра, активно користується V. A. T. S.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

Ігноруючи загрозу, ви проникаєте навіть туди, куди бояться ступати ангели. По вам легше потрапити, але ви починаєте першим. -2 Ухилення, +4 Реакція.

Van Buren Редагувати

За лаштунками Редагувати

  • «Камікадзе» в перекладі з японської означає «Божественний вітер», передбачає дві бурі, знищили в 13 столітті монгольський флот, який збирався атакувати Японію. Так само під час Другої світової війни називали японських льотчиків-самовбивць.
  • Зображення цієї особливості в перших Fallout показувало Волт-Бою з ножем у правій руці і пістолетом в лівій. У Fallout: New Vegas все навпаки.
  • Шевелюра Волт-Бою на зображенні з перших Fallout нагадує зачіску персонажа Marvel Comics Росомахи.

Шаблон:Navbox Особливості