FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO4

Кавун (англ. Melon) — їжа Fallout 4.

Опис Редагувати

Кавун рослина яке можна висаджувати в поселеннях у грунт, збільшуючи кількість їжі в поселенні. При цьому поселенець повинен бути призначений на роботу в режимі будівництва, щоб виростити і зібрати врожай плодів.Після деякого часу кавуни можуть бути зібрані Вцілілий і використані для поповнення очок здоров'я при поїданні. По виду рослина є чимось середнім між кавуном і гарбузом.

Місцезнаходження Редагувати

Може вирощуватися в поселеннях під контролем Вижив. В інших місцях ростуть тільки дикі кавуни не дають плодів.

Примітки Редагувати

  • Дейв зазначає, що його дядько був обезголовлений кавуном[1]. Можливо, він має на увазі використання кавуна як снаряда для «Ракетки» або ж просто несе марення. fo2Gametitle-FO2
  • Мер Мак-Кріді у розмові з Самотнім Подорожнім може порівняти його голову з порожнім кавуном. fo3Gametitle-FO3
  • До взяття під контроль ферми Ебернеті можна домовитися з Люсі Ебернеті про купівлю у Выжишего арбузов (можна спробувати переконати купувати за більш високою ціною). Після виконання завдання «Відповідна Послуга» кавуни більше не купує, але при зустрічі про них нагадує.
  • Сорт Уорвік зустрічається тільки на Фермі Уорвиков і є генетично модифікованою версією звичайного кавуна, для вирощування у грунті з високим рівнем радіації і створеного в відділі бионаук Інститута. Відрізняється більш високою кількістю відновлюваного здоров'я і ціною.

Поява Редагувати

Кавун з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout 2 та Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Ocdave.msg, стор 116.