FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

З вогню та в полум'я (англ. Out of the Fire) — квест Fallout 4.

Опис Редагувати

Якщо локація Ферма Фінча ще не була знайдена, то першим про неї розповідає Вижив Престон Гарві, роблячи позначку на карті. Господар ферми Абрахам Фінч просить повернути з невеликого сталеливарного заводу Согас Айронворкс фамільний меч Финчей. Його відніс туди молодший син Абрахама Джейк в якості плати за вступ у банду рейдерів. Доля фамільної зброї хвилює Фінча більшою мірою, ніж доля сина.

Меч Фінча знаходиться в приміщенні доменної печі у ватажка кованихШлака. При першій появі Вижив Шлак нейтральний. Далі слід заскриптованная сцена, після якої Вижив може вибрати варіанти розвитку подій: врятувати Джейка, відмовивши того стратити бранця, чи не рятувати. У будь-якому випадку на низькому рівні бій зі Шлаком і його двома або трьома поплічниками буде складним. Можна спробувати потай дістатися до Шлаку за однією з двох сходів і з допомогою кишенькової крадіжки витягнути ядерний блок силовий броні, тим самим послабивши його. Меч Фінча — шиш-кебаб, береться з трупа Шлаку. Якщо Шлак під час бою впаде в жерло доменної печі, то шиш-кебаб взяти не можна, і квест буде провалений.

Якщо Джейк Фінч залишиться в живих, він скаже Вижив, що почекає його біля зруйнованої опори естакади недалеко від ферми, так як повертатися додому одному йому страшно, і він сподівається на те, що Вижив заступиться за нього перед розгніваним батьком. Абрахам подякує Вижив за порятунок непутящого сина і в подяку віддасть шиш-кебаб.

Примітки Редагувати

  • При відвідуванні локації з Престоном Гарві в якості супутника, Джейк звернеться до Престону з подячною промовою за роботу минитменов і буде говорити Вижив про те, що раніше він, Джейк, був жахливим ідіотом (при встановленому оновленні гри до версії 1.3.45).
  • Якщо спочатку проходити доповнення Nuka World, але не знайти локацію Ферма Фінча, то Престон Гарві може не дати завдання Поселення потребує допомоги. Для активізації квесту потрібно самостійно знайти це поселення.

Баги Редагувати

  • Після повернення на ферму з квесту Джейк Фінч не обмінюється інвентарем як поселенець.
    • Якщо Вцілілий виконав квест Старі гармати та одержав однойменну досягнення, то при будівництві гармати на фермі Фінча Джейк сам займе місце оператора артустановки. Після того, як Джейк Фінч стане артилеристом, він вже буде обмінюється інвентарем з Вижив, як звичайний осілий. Для цього бажано встановлювати гармату недалеко від Джейка.