FANDOM

Gametitle-FO4 FH

Зупинити туман (англ. Turn Back the Fog) — побічний квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Треба зачистити локацію Лісопилка на озері Ехо на прохання Маленької Берти. Вона вважає, що жителям Фар-Харбора потрібні свої власні землі, і лісопилка якраз для цього підходить: від туди до старої електростанції протягнуті дроти, і якщо Вижив вб'є всіх ворожих істот, люди зможуть включити конденсатори і не боятися туману.

Стадії квесту Редагувати

  • Поговорити з Маленькою Бертою.
  • Захопити тартак на озері Ехо.
  • Повернутися до Маленької Берті.
  • Слідувати за Маленькою Бертою
  • Поговорити з Маленькою Бертою, Тедді Райтом і капітаном Ейвері.

Докладний проходження Редагувати

Захопити тартак на озері Ехо Редагувати

Після розмови з Маленькою Бертою Вижив повинен дістатися до лісопилки. Вона населена різними видами диких гулей. Головною мішенню, вбивство якої закінчить цей етап квесту буде зветящийся, що мешкає на горищі.Потрапити на горище можна двома способами: або зламавши двері (рівень - середній), або залізши по стелажах на другому поверсі. Після зачистки локації з'явиться людина по імені Малькольм - судячи з усього траппер. Він вимагатиме Вижив віддати йому землю. Він також пропонує завести нічого не підозрюють жителів на лісопилку взамін на 615 кришок. Можна погодитися на його умови, а можна просто його вбити.

Повернутися до Маленької Берті Редагувати

Після зачистки лісопилки Вижив повинен повернутися до Маленької Берті. Вона віддасть всі свої гроші - 14 кришок і запропонує піти разом з нею до капітану Ейвері. Та спочатку поставиться до ідеї Берти з несхваленням, але в кінці погодиться допомогти дівчинці.

Завершальний етап Редагувати

Після розмови з капітаном Ейвері і Тедді Райтом квест завершиться.

Нагорода Редагувати

300 ОО, Лісопилка на озері Ехо в якості поселення, а також 424 кришки: 14 від Берти і 410 від Тедді Райта.

Примітки Редагувати

  • Якщо виконати цей квест, в подальшому Маленька Берта підтримає Вижив під час суперечки з Алленом в ході квесту Якою має бути життя.
  • Якщо в напарниках з вами Нік Валейнтайн, він ніяк не відреагує на вбивство Малькольма, але якщо согласитья взяти у нього кришки він розлютується.

Баги Редагувати

  • Якщо спершу зачистити локацію, а після взяти квест — він може застопоритися.