FANDOM

Gametitle-FO1

« Ці чортові радскорпионы полюють на наших брамінів з тих пір, як ми сюди прибули. Тижня не проходить без того, щоб когось із наших не отруїли. Ми намагаємося їх відганяти від пасовищ. »

Сет

Зупинити радскорпионов (англ. Stop the Radscorpions) — побічний квест Fallout. Отримати його можна у Шейді Сендс від Сету або Арадеша.

Опис Редагувати

Шейді Сендс атакують радскорпіоны. Мешканці не в змозі відбити їх атаки — скільки б їх не вбивали, їх менше не стає. Арадеш просить Вихідця з Сховища розібратися з цією проблемою.

Проходження Редагувати

Отримавши квест від Арадеша, Виходець повинен підійти до Сету, охоронця на вході в Шейді Сендс, і попросити відвести в печеру радскорпіонів[1].

Зупинити радскорпіонів можна двома способами — або знищивши всіх радскорпіонів в печері (їх всього 9), або, якщо характеристики персонажа не дозволяють впоратися з ними, підклавши динаміт біля входу в печеру (це місце можна визначити за підказкою «Ці стіни виглядають неміцними») і завалити вхід.

Квест зараховується після загибелі останнього скорпіона або після підриву стіни.

Нагорода Редагувати

  • Основна (вбивство скорпіонів):
  • Альтернативна (підрив стіни):
    • 300-1250 ОО[2]
  • Додаткова:
    • 110 ОО за кожного вбитого радскорпіона.

Цікаві факти Редагувати

Виконання квесту обнуляє лічильник убитих радскорпіонів.

Баги Редагувати

При підриві стіни не перевіряється стан квесту, тому Виходець може отримати обидві нагороди відразу, спершу знищивши радскорпіонів, а потім підірвавши стіну. Це принесе йому сумарно 2740 ОО.

За лаштунками Редагувати

Початковий варіант квесту припускав, що інформацію про радскорпіонів Виходець отримає від Бартермен або Семмі, причому останній для отримання квесту відправить його до Старійшині. Потім Семмі повинен був проводити Вихідця в печеру і дочекатися знищення радскорпіонів. Самостійного повернення цей варіант не передбачав, назад в Шейді Сендс Вихідця повинен був проводити Семмі, причому тільки після виконання завдання.

Оскільки зазначені персонажі були вирізані з фінальної версії гри, квест довелося переробити. Мова Старійшини дісталася Арадешу, а обов'язки Семмі взяв на себе Сет. Передбачалося, що Сет, як і Семмі, повинен був чекати Вихідця на виході з печери, проте розробники відмовилися від цього, і в результаті Виходець може повернутися з печери самостійно, навіть якщо квест ще не виконаний.

Примітки Редагувати

  1. Якщо Виходець отримає квест безпосередньо від Сету, під час першого візиту в Шейді Сендс, то це позбавить його від зайвої біганини і діалогів.
  2. 300 ОО, якщо жоден радскорпион не убитий, 800 ОО, якщо вбито 1-3, далі +75 ОО за кожного.