FANDOM

Gametitle-FO4 VW
Mbox default
Незавершена стаття про Vault-Tec Workshop

Зразковий громадянин (англ. A Model Citizen) — квест Vault-Tec Workshop, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

  • Пройти за Наглядачем.
  • Убити диких гулей.
  • Пройти за Наглядачем.
  • Побудувати стіл Доглядача.
  • Повернутися до Доглядача.
  • Включити радіомаяк Сховища 88.
  • Оглянути Сховище 88.
  • Допомогти Доглядачеві опитати кандидатів.

Докладне проходження Редагувати

Вижила жінка виявилася Доглядачем незавершеного Сховища 88 по імені Валерія Барстоу. Вона розповідає про те, що гулифицировалась з-за несправного реактора, що розум зберегла тільки вона, а бригада будівельників здичавіла. Доглядач Барстоу просить Вижив позбутися від них. Здичавілі будівельники знаходяться неподалік, ховаються між вагонами.

Після зачистки Доглядач розповідає про те, як вона виживала, навіть рила тунель, щоб вибратися назовні, тільки робота допомагала їй залишатися людиною. На цій стадії можна допомогти їй відродити Сховище 88 і відчувати прототипи пристроїв для поліпшення життя людей, або вигнати її, якщо ви вважаєте Волт-Тек сволотою. Але якщо вигнати Доглядача Барстоу, то на цьому лінійка квестів за Сховище 88 буде завершена.

У випадку якщо ви погодилися допомогти Доглядачеві (можна ще вымогнуть трохи довоєнних грошей - 115), вона просить побудувати Стіл Доглядача за допомогою майстерні (розділ «Особливу»). Після отримання бажаного вона каже, що в цьому терміналі є все необхідне для продовження експерименту, не вистачає тільки «піддослідних кроликів» (хоча особисто вона цього терміна не схвалює, але вважає досить вірним). Тепер Вижив треба включити радіомаяк Сховища 88, знаходиться в реакторної, що приманити поселенців.

В очікуванні поселенців Доглядач Барстоу пропонує Вижив озирнутися, з цього моменту стартує квест «Оглянути Сховище 88».

Після приходу перших поселенців Доглядач Барстоу попросить взяти участь в опитуванні кандидатів. Вона задає поселенцям дивні питання, ніхто їй не подобається: один бреше, інший багато сумнівається. Вижив може вплинути на її вибір і на поселенців. У результаті їй сподобається душечка Клем — розумово відсталий хлопець, що підходить для експериментів як не можна краще.

Стадії квесту Редагувати

100 Побудувати стіл доглядача
125 Повернутися до Доглядачеві
150 Поговорити з Доглядачем
175 Вигнати Доглядача ДаліIcon level
Квест провалено!Icon cross
Лінійка квестів обривається
200 Повернутися до Доглядачеві
300 Включити радіомаяк Сховища 88
400 Оглянути Сховище 88
450 Допомогти Доглядачеві опитати кандидатів
700 Поговорити з Доглядачем
800 квест завершено ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check