FANDOM

Gametitle-FO3

Зовнішній термінал бази рейнджерів (англ. Ranger Compound Outer Terminal) — термінал Fallout 3, змонтований на стіні поряд з входом в підвал бази рейнджерів Рейлі. Дозволяє відкривати вхідні двері, а також містить записку від пошукової партії Кентербері.

Опис Редагувати

Являє собою стандартний термінал у настінному виконанні. Пристрій нікому не належить, але захищено паролем дуже високої складності. Для отримання доступу можна використовувати пароль до бази рейнджерів або вдатися до злому (Наука 100).

Запису Редагувати

Головне меню Редагувати

Відкрити захисну двері]]

> Записка від пошукової партії Кентербері;-moz-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Якщо ти читаєш це, краще бери ноги в руки і вали звідси!

> Відкрити захисну двері > Записка від пошукової партії Кентербері;-webkit-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Якщо ти читаєш це, краще бери ноги в руки і вали звідси!

> Відкрити захисну двері > Записка від пошукової партії Кентербері;">

Команда «Відкрити захисну двері» Редагувати

Двері відкриті;-moz-column-count:> Двері відкриті;-webkit-column-count:> Двері відкриті;">

Команда відмикає дуже складний замок на двері, що ведуть у підвал бази. Крім того, після її виконання, незалежно від поточного стану квесту «Пошук Шеріл», стає доступним могильник, що містить примітку «Запису пошукової партії #3».

Команда «Записка від пошукової партії Кентербері» Редагувати

Запис завантажується...;-moz-column-count:Погані новини. Рейнджери не бачили Шеріл, і у них у самих проблеми. Мутанти хапають людей тут і там. Люди Рейлі будуть дивитися в обидва ока, а нам вони запропонували податися на захід через річку і пошукати там в руїнах. Думаю, ми так і зробимо. Прокляття, сестричка, чому ти просто нас не почекала?

> Запис завантажується...;-webkit-column-count:Погані новини. Рейнджери не бачили Шеріл, і у них у самих проблеми. Мутанти хапають людей тут і там. Люди Рейлі будуть дивитися в обидва ока, а нам вони запропонували податися на захід через річку і пошукати там в руїнах. Думаю, ми так і зробимо. Прокляття, сестричка, чому ти просто нас не почекала?

> Запис завантажується...;">

Команда доступна тільки після знаходження замітки «Запису пошукової партії #1». В результаті її виконання у Піп-бой Самотнього Подорожнього буде додана замітка «Запису пошукової партії #2» і стане доступним могильник, що містить примітку «Запису пошукової партії #3».

Поява Редагувати

Зовнішній термінал бази рейнджерів з'являється тільки у Fallout 3.

ReillysRangersLogo