FANDOM

Gametitle-FO1

« Мутанти на вододілі потребують хорошою трепке. Від цього росте моя тінь. Убий їх і отримаєш нагороду. І інформацію. »

Сет

Знищити супермутантів в вододілі — побічний квест, який видає Сет, лідер наземних гулей Некрополя.

Опис Редагувати

Сет побоюється присутності супермутантів в Некрополі і тому бажає від них позбавитися, але — руками Вихідця з Сховища.

Проходження Редагувати

Агресивний варіант Редагувати

Після розмови з Сетом Виходець повинен відправитися в Вододіл і вбити всіх супермутантів. Після загибелі останнього потрібно повернутися до Сету з доповіддю (до 18:00 розмовляти не стане) і отримати нагороду.

Всього Вихідцю з Сховища будуть протистояти шість супермутантів, з яких Гаррі — самий важкоозброєний.

Мирний варіант Редагувати

« Гей, Гаррі чув про тебе! Розбиті чани і все таке! »

— Гаррі

Якщо військова база знищена до розмови з Гаррі, то можна не загострювати ситуацію і попрощатися з Гаррі. Весь загін зніметься з чергування і піде до виходу з локації. Як тільки всі супермутанты вийдуть, можна доповідати Сету.

Примітки Редагувати

  • Виходець з Сховища повинен потрапити в Некрополь до того, як пройдуть 110 ігрових днів, інакше все гулі Некрополя будуть вбиті супермутантами Творця. Якщо ж Ви вбили Творця раніше — гулям нічого не загрожує.
  • Чада Собору розбіжаться з Вододілу через день після смерті супермутантів.
  • Виконання цього квесту вбивством супермутантів призводить до вторгненню армії Творця Некрополь через 30 днів, якщо Творець не буде знищений раніше. При мирному вирішенні питання вторгнення не відбувається.

Нагорода Редагувати

Плюс у залежності від репутації у Гаррета:

Якщо Ви подобаєтеся Гаррету:

Якщо Ви дуже подобаєтеся Гаррету:

  • 200 кришок
  • Інша нагорода

Баги Редагувати

З-за помилки в скриптах вторгнення в Некрополь відбувається незалежно від стану Творця або способу виконання квесту. Виправлено в патчі від TeamX.