FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відомостями про тильній стороні знака (є там платформа або щось ще) і доповнити це в описі.

Знак «Welcome to fabulous New Vegas» (англ. Fabulous New Vegas sign) (укр. Ласкаво просимо в казковий Нью-Вегас) — невідзначена локація у Fallout: New Vegas, що згадується також у Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Великий довоєнний рекламний вітальний знак, розташований на північ від Табору Маккарран і на звороті Стрипа через стінове огородження.

Нижня частина лицьової сторони знака, де було слово «NEVADA» обвалилося, сама ж платформа встояла. Кінцевий круглий знак з буквою E у слові «WELCOME» просів вниз і нахилився вниз і за годинниковою стрілкою, а круглі знаки з літерами W і М зазнали просіданню своїх верхніх частин. Усередині букви О того ж слова є усміхнений смайлик. Після Великої війни і підстави Стрипа під проводом містера Хауса і перейменування Лас-Вегаса в Нью-Вегас на лицьовій стороні банера поверх першої половини колишньої назви міста (LAS) були закріплені неонові знаки-букви, що становить слово NEW, таким чином утворивши слово «Нью-Вегас».

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Знак «Welcome to fabulous New Vegas» з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout: New VegasQuestion Icon Реальний знак «Ласкаво просимо в казковий Лас-Вегас» розташований в південній частині кварталу Лас-Вегас-Стріп.