FANDOM

Gametitle-FO1

« Ні, я ніякий не шпигун. Хоча багато хто думає також. Але якийсь шпигун є в межах нашого скромного житла. Але, на жаль, ми здатні пізнати шпигуна. »

Талиус

« У нас проблеми з тим, що деяка інформація доходить до Чад. Думаю, що тут є шпигун. »

Джейк

« Десь тут є шпигун, який видає наші секрети Чадам. Знайди його. Убий його. Іди. »

Ніл

« Слухай, у нас тут виявилася пролом в системі захисту. Потрібно її знайти і ліквідувати. »

Пітер

Знайти шпигуна Чад серед Послідовників (англ. Find Children spy in the Followers) — один з непрохідних побічних квестів Fallout.

Опис Редагувати

Послідовники Апокаліпсису, розташовуються в Бібліотеці Могильника, підозрюють, що в їхні ряди забрався шпигун, і просять Вихідця з Сховища знайти і затримати зрадника.

Проходження Редагувати

Виходець повинен поговорити з усіма охоронцями і розвідниками Послідовників, вирахувати зрадника — Хізер — і змусити її зізнатися, після чого вбити.

Нагорода Редагувати

3 стимулятора дасть Вихідцю Пітер, командир розвідників Послідовників.

Примітки Редагувати

  • Квест з'являється у Піп-Бій, якщо Виходець звинуватить Талиуса в тому, що той — шпигун Чад Собору, а у відповідь на його виправдання попросить розповісти докладніше і погодиться з його аргументами.
  • Цей квест могли дати також Джейк (заступник Ніколь), Ніл (командир охоронців Послідовників) або Пітер, вирізані з гри.
  • З-за того, що зрадник був вирізаний з фінальної версії гри (разом з персонажем, що видає нагороду), цей квест нездійсненний.
  • Якщо взяти цей квест, для Послідовників Апокаліпсису настане погана кінцівка.

Шаблон:Navbox Могильник