FANDOM

Gametitle-FO4 FH

Знайти своє місце (англ. Where You Belong) — основний квест Far Harbor та досягнення, доповнення до Fallout 4.

Коротке проходження Редагувати

Докладне проходження Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Лонгфелло відводить Вцілілий у Акадию і дає йому нагороду. Вижив заходить до поселення, де його лідер, старий сінт по імені ДіМА, вітає його та інформує про те, що Kasumi і справді була тут.

Якщо Ник до цього був узятий в якості компаньйона, то з'ясовується, що вони з Діма, загалом те, «брати». Він розповідає, що вони були першими двома прототипами спроб Інституту дати свободу волі та мислення. Діма пояснює, що він був тим, хто звільнив Ніка з Інституту, і що це відбулося більше ста років тому. Пам'ять Ніка про цю подію стерта, але Діма не шкодує з цього приводу.

Вижив дізнається, що Kasumi Накано жива, в безпеці, і, більш того, її в будь-який момент можна побачити. Однак щоб це зробити, спочатку треба відповісти на кілька каверзних запитань від Діма, в ході цих питань можна навіть засумніватися в тому, а не сінт чи протагоніст? Також Вижив отримає запрошення подивитися на колонію і навіть познайомитися з засновниками Акадии — Фарадеем і Чейзом.

Вже після того, як Вижив пройде в підвал і знайде там Kasumi, вона розповість, що її підозри про те, що вона сінт, виявилися правдою, однак Вижив може спробувати переконати. Потім вона зізнається, що вважає, що за Акадией є таємниця, і запропонує три рішення для її розкриття: поговорити з Діма, зламати термінал Фарадея, або підслухати їхню зустріч, сховавшись у шафі. Два останніх рішення призводять до істини і з'ясовується, що Діма дав стару атомний підводний човен Дітям Атома в якості головної бази, тепер відому як «Ядро».

Також Діма помістив там свої старі файли пам'яті, поміщаючи дві фракції на грань війни, якщо їх виявлять. Тепер є два варіанти — поговорити з Діма, або вкрасти програму зі столу Фарадея, в кімнаті праворуч від основної. Забираючи програму, гравець повертається до Kasumi, яка передбачає, що Діма може знати більше і що треба дізнатися, що приховано в цих спогадах, але залишає це гравцеві, а сама буде далі перебувати в Акадии, але буде ретельно стежити за обстановкою. На цьому квест завершується і починається квест «Краще не згадувати».

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Знайти своє місце»
10 Поговорити з правителем Акадии ДаліIcon level 100
100 Поговорити з Kasumi Накано ДаліIcon level 200
200 Розкрити секрети ДіМА ДаліIcon level 220
200 Поговорити з Діма
200 Отримати доступ до складського приміщення
200 Зламати термінал Фарадея
220 Добути програму Фарадея ДаліIcon level 500
220 Поговорити з Діма
500 Повернутися до Kasumi Накано ДаліIcon level 220
1000 виконаний Квест ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx001b41 – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx001b41 – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx001b41 – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx001b41 – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx001b41 <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx001b41 – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx001b41 – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx001b41 – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx001b41 – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx001b41 – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx001b41 – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Ви можете отримати 3 схвалення з боку Ника Валентайна, якщо ви член Інституту і Підземки
  • Ніку не сподобатися, якщо вибрати варіант відповіді Я з Братства Сталі, згодом Дайте Акадии шанс

Баги Редагувати

  • Використовуючи режим скритності гравець може застрягти в ефекті від стелс-бою. Не буде відображатися інтерфейс піп-бою, що зробить гру незручною.