FANDOM

Gametitle-FO2

« Моя дівчина заблукала десь на танкері. Знайдіть її, і я відплачу послугою за послугу. »

Борсук

Знайти подругу Борсука в камері під кораблем — квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Борсук просить Обраного знайти свою дівчину Сюзі, яка заблукала на танкері, обіцяючи натомість розплатитися послугами по злому комп'ютерів.

Проходження Редагувати

Дівчина заблукала у трюм, тому доведеться туди спускатися. Спусків в трюм два, один за спиною самого Борсука (ближче до Сюзі), другий в північній частині танкера.

У самому трюмі Обраний зустрінеться з ванаминго, кентаврами та літунами. Йти бажано в хорошій броні, з доброю зброєю, з парою добре озброєних супутників (або якщо ви одиночка — скритність, гаусс-гвинтівка/пістолет 0,223, прицільно стріляти ванаминго за «нюхальцам», або ж вогнемет).

У північно-східному куті Обраного чекає Сюзі, якій потрібно допомогти вибратися з трюму, як тільки бій закінчиться. Якщо йти від північного входу, є невелика ймовірність, що дівчину виявить один з монстрів і вб'є. У будь-якому випадку про долю дівчини потрібно розповісти Борсука.

Нагорода Редагувати

  • Послуги Борсука по проходженню пов'язаних квестів;
  • +1 репутації в Сан-Франциско;
  • Дівчина жива:
  • Дівчина загинула:
    • +5 карми.

Цікаві факти Редагувати

Квест зараховується навіть у разі, якщо Обраний врятував Сюзі (або допустив її загибель) до того, як поговорив з Борсуком.

Пов'язані квести Редагувати

За лаштунками Редагувати

До версії 1.02 репутація збільшувалася на 2, якщо дівчина загинула на 5, якщо вижила.