FANDOM

Gametitle-FO4

Знайти на заводі «Атоматойз» запчастини для іграшок (англ. Giddyup 'n Go) — невідзначений квест Fallout 4.

Короткий проходження Редагувати

Опис Редагувати

Вцілілий повинен поговорити з гулем по імені Арленн Гласс в поселенні Потогонка. Його можна знайти в прибудові до основного будинку, де він буде постійно зайнятий роботою над деталями жовтої іграшки. Арленн, колишній провідний спеціаліст корпорації «Вілсон Атоматойз», скаже, що потребує деяких запасних частинах для іграшки, які можуть бути знайдені тільки на заводі «Вілсон Атоматойз». Використовуючи перевірку харизми, можна довести винагороду за роботу від 150 до 300 кришок. У третій перевірці харизми можна отримати від нього картку-пропуск, яка допоможе пройти в закриту кімнату заводу.

Коли Вижив дійде до заводу, йому доведеться протистояти сильній групі супермутантів під проводом Біг Маком, збройним мініганом. Після вбивства супермутантів необхідно звернутися в невелику замкнену кімнату, для входу в яку потрібно картка-перепустка. Опинившись всередині, треба взяти зі стелажа деталі робопони «Жовтцю», повернутися до Арленну, поговорити з ним і віддати йому деталі. Він із задоволенням дасть Вижив кришки в нагороду, закінчивши квест.

Примітки Редагувати

  • У разі, якщо Вижив зачистив територію заводу «Вілсон Атоматойз» до розмови з Арленном, він отримає лише 150 кришок за деталі іграшки, а якщо деталей в інвентарі немає — за наводку на завод. Якщо деталі були розібрані на запчастини, то можливий баг: маркер буде вказувати на порожнє місце, і виконати квест неможливо.
  • Після завершення квесту, якщо Вижив знайшов у колишньому кабінеті Арлена в штаб-квартирі корпорації«Вілсон Атоматойз» Голозапись Марлін, в розмові з Арленом з'явиться додатковий діалог. Можна сказати, що ви знаєте про його дочки Марлін і віддати голозапись. Прослухавши запис він подякує і дасть деяку кількість кришок, а також конячку Іграшковий «Лютик», який подарунок він беріг на її день народження.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc xboxoneIcon xboxone Арлен Гласс може не вступати в розмову або знайдений мертвим на Потогонке. Використання команд kill і resurrect дозволить виконати квест. [Перевірено]
  • pcIcon pc ps4Icon ps4 xboxoneIcon xboxone Гравець може знайти і викинути необхідні деталі до зустрічі з Арленом і початку квесту, в результаті чого квесп завершити буде не можна. [Перевірено]
    • На ПК це можна обійти, використовуючи консольну команду player.additem 31aaf (додасть необхідні деталі в інвентар гравця) після початку квесту і потім поговорити з Арленом.