Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO1.png

« У нас біда: хтось краде воду. Тепер ми всі на межі виживання. »

Сінді

Знайти водяного злодія (англ. Find the Water Thief) — побічний квест Fallout.

Опис[]

Через 30 днів з початку пошуків водяного чіпа і до їх завершення при поверненні в Сховище 13 Виходець з Сховища може поговорити з Лайлом, Сінді (житловий рівень) або охоронцем складу (командний рівень) і дізнатися, що хтось краде воду.

Проходження[]

Виходець повинен дочекатися півночі недалеко від складу. Опівночі з ліфта вийде громадянин і буде прогулюватися по рівню. Розмовляти в цей час з ним марно — він спокійно дасть себе обшукати, а потім зникне в ліфт.

Необхідно дочекатися, коли він зайде в склад і вкраде флягу. Брати його потрібно саме в цей момент. На пропозицію вивернути кишені злодій занервує і різко заперечить, що Вихідцю потрібно відповісти агресивно.

У разі наявності у Вихідця репутації «Берсерк» злодій злякається і відразу ж зізнається у злочині. Інакше відбувається перевірка Привабливості. У разі успіху відбувається арешт, інакше злодій нападає, змушуючи вбити його.

Нагорода[]

  • 1000 ОО при арешті злодія;
  • 500 ОО при вбивство злодія.

Примітки[]

  • При огляді громадянина перевіряється Сприйняття Вихідця (з бонусом +1 при наявності здатності «Спостережливість»). При успішної перевірки і відстані до громадянина менше трьох гексів Виходець бачить «мешканця Сховища, який веде себе підозріло», інакше просто «сонного мешканця Сховища».
  • Якщо Виходець відпустить громадянина або дасть йому дістатися до ліфта, той сховається... до наступної півночі.
  • Квест стає недоступний після завершення квесту «Знайти водяний чіп».

Шаблон:Navbox Сховище 13

Advertisement