FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNV

« У вашого персонажа зламана права/ліва нога... Швидкість пересування поза бою залишається незмінною, але це зроблено лише для того, щоб захистити персонажа від грабіжників і інших ворожих істот. Бігом до лікаря! Ах так, бігти-то ви не можете... Тоді повзіть, і як можна швидше! »

— Керівництво Fallout 2

Зламана права/ліва нога (англ. Crippled Leg) — одне з стан персонажа станів, в якому може перебувати персонаж у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Перелом ноги можливий при критичному попаданні у цю кінцівку. У Fallout Tactics персонаж може заробити перелом ноги, тривалий час перебуваючи в стані «Перевантаження».

Ефекти Редагувати

При одній зламаній нозі персонаж не може бігати, а в бою його кількість очок дії, що витрачаються на ходьбу, збільшується вдвічі (накладається подвійний штраф). При обох зламаних ногах персонаж ледве рухається (Fallout Tactics настає стан «Параліч»).

У Fallout 3 і Fallout: New Vegas персонаж, у якого зламані обидві ноги кульгає при вигляді від третьої особи.

У Fallout: New Vegas стають недоступними спеціальні атаки.

Лікування Редагувати

Вилікувати ногу можна за допомогою докторської саквояжа, сумки парамедика чи достатньо високого навичкаа «Лікар». Будь доктор з найближчої локації (іноді навіть безкоштовно) здатний вилікувати каліцтво.

У Fallout 3 і Fallout: New Vegas можна вилікувати ногу, використавши на неї стимулятор або просто проспав значний час.