FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Icon disambig
Собака з'являється і в інших іграх.

Здичавілий собака (англ. Vicious dog) — істота Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зовнішній вигляд Редагувати

Собаки не мутували, проте життя у мщстки, радіація і всі інші складності залишили на «кращих друзів людини» помітний слід: вовна стирчить клаптиками, багато частин тіла в саднах, наривах, рубцях. Ці собаки дуже худі.

Поведінку Редагувати

Інформація, наведена нижче, стосується гравців, які не брали здатність «Друг тварин».

Здичавілі собаки досить-таки агресивні. Якщо вони помітять свого супротивника, то негайно нападуть, навіть не прораховуючи свої шанси на перемогу. Але якщо поблизу немає нічого, що б могло стурбувати тварина, вони нишпорять по Пустки в пошуках їжі.

Зазвичай зустрічаються або поодинці, або в невеликій зграї (до 4-5 особин).

Місцепроживання Редагувати

Собаки повсюдно зустрічаються на просторах Столичної і Мохавской пусток. У Fallout 3 є невелике лігво здичавілих собак — «Собача печера».

В бою Редагувати

Собаки б'ються тільки з допомогою своїх щелеп і зубів, тому серйозними противниками їх назвати важко. Певну небезпеку можуть становити лише після виходу Самотнього Подорожнього/Кур'єра Сховища 101/будинку доку Мітчелла.

Собака і людина Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Незважаючи на агресивність особин, що зустрічаються на Столичної Пустки, люди все одно можуть приручити їх. Як правило, собаки супроводжують:

Також у гуля Десмонда Локхарта з Point Lookout є добре тренована собака Фреки. Судячи з її поведінки, вона не така вже й дика.

Fallout: New Vegas Редагувати

Зустрічаються тільки у Чортів і армії НКР. Іншу популяцію собачих на пустки займають койоти, які більш приспособленны до життя в дикому середовищі.

«Друг тварин» Редагувати

Здатність «Друг тварин» поширюється на собак. Навіть якщо собака належить противнику начебто рейдера або найманець компанії «Кіготь», вона не стане нападати на головного героя. Більш того, на другому ранзі здібності собаки будуть нападати на своїх господарів, які атакували його. Однак якщо атакувати тварина, то воно стає ворожим до персонажа гравця.

Трофеї Редагувати

З тел здичавілих собак можна взяти собаче м'ясо (Fallout 3) або собачатину і собачу шкуру (Fallout: New Vegas).

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Здичавілий собака з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Істоти