FANDOM

Gametitle-FNV OWB
Звуковий емітер (зброя)
в окремих іграх
Old World BluesЗвуковий емітер:
Одкровення
Оперний співак
Гавкіт Гейбриэла
Тарантул
Робоскорпион

Звуковий емітер (англ. Sonic emitter) — енергетичну зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas. Це зброя формує звукові коливання певної частоти.

Опис Редагувати

Звуковий емітер по суті є аналогом імпульсного пістолета — має чотири вакуумні трубки на стовбурі, роз'єм для джерела енергії і осцилограф, закріплений на кінці стовбура. При натисканні на спусковий гачок трубки на стовбурі на частку секунди вирують синім світлом, і пістолет вистрілює ледь помітним кільцеподібним згустком енергії.

Отримавши звуковий емітер від Мозкового Центру, Кур'єр повинен буде провести його покращення. Поліпшення дозволить за допомогою звукового емітера знищувати силові бар'єри. В подальшому Сліпий Діод Джефферсон зможе перепрограмувати емітер, завантажуючи зразки аудіозаписів, знайдених Кур'єром в комплексі «Велика Гора». Яка програма була завантажена Сліпим Діодом Джефферсоном, емітер не стає новою зброєю — змінюються лише деякі його характеристики, як, наприклад, при застосуванні різних типів боєприпасів у вогнепальній зброї. Незалежно від завантаженої програми, здатність зняття силового поля в звукового емітера зберігається.

Зброя не руйнує силові поля в зонах, які були створені до виходу доповнення Old World Blues, наприклад, в підвалі Лаки 38.

Зброя з базовою програмою вимагає від стрільця навичкаа «Енергетична зброя» 50.

Різновиди Редагувати

Одкровення Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Звуковий емітер — Одкровення
SonicEmitterRevelation

Завдає середній шкоди (32), має низьку скорострільність (УОЗ — 35) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя тимчасово відключає маленьких роботів, наводить перешкоди на великих і тимчасово паралізує живі цілі. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має синій колір.

Це зброя вимагає від стрільця навички «Енергетичну зброю» 50.

Гавкіт Гейбриэла Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Звуковий емітер — Лай Гейбриэла
SonicEmitterGabrielBark

Завдає шкоди вище середнього (56), має низьку скорострільність (УОЗ — 62) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя збиває з ніг живі цілі і роботів. Цей тип установки випромінювача потребує більше енергії — заряд енергоячейки буде розбещений за 12 пострілів. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має бордовий колір.

Оперний співак Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Звуковий емітер — Оперний співак
SonicEmitterOperaSinger

Завдає шкоди вище середнього (56), має низьку скорострільність (УОЗ — 62) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя ламає кінцівки цілі і зменшує загальний запас ОЗ 20. При вбивстві підриває тіла. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має червоний колір.

Тарантул Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Звуковий емітер — Тарантул
SonicEmitterTarantula

Завдає шкоди вище середнього (61), має низьку скорострільність (УОЗ — 68) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя розриває мета на шматочки і підпалює. Цей тип установки випромінювача потребує більше енергії — заряд енергоячейки буде розбещений за 8 пострілів. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має фіолетовий колір.

Робоскорпион Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Звуковий емітер — Робоскорпион
SonicEmitterRobo-scorpion

Завдає шкоди вище середнього, має низьку скорострільність і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні це зброя викликає вибух. Цей тип установки випромінювача потребує більше енергії — заряд енергоячейки буде розбещений за 8 пострілів. Осцилограф запрограмованого таким чином випромінювача має помаранчевий колір.

Ця зброя вимагає від стрільця навички «Енергетична зброя» 75.

Див. також Редагувати

Шаблон:Navbox зброю FNV