FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Звуковий емітер — енергетичну зброю Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

ОписРедагувати

Ця зброя дуже схоже на імпульсний пістолет - воно має чотири вакуумні трубки на стовбурі, роз'єм для джерела енергії, і осцилограф, закріплений на кінці стовбура. При натисканні на спусковий гачок, трубки на стовбурі на частку секунди вирують синім світлом, і пістолет вистрілює ледь помітним кільцеподібним згустком енергії (ймовірно, звуковою хвилею).

Це зброя формує звукові коливання певної частоти. З допомогою робота по прізвиську Сліпий Діод Джефферсон, і зразків аудіозаписів, знайдених в комплексі «Велика Гора», цей пістолет може бути налаштований таким чином, щоб виявляти силові поля, знищувати роботів або наводити на них перешкоди, паралізувати або завдавати шкоди живим цілям, підпалювати або підривати цілі, і так далі.

ХарактеристикиРедагувати

SonicEmitterOperaSinger

Звуковий емітер — Оперний співак завдає шкоди вище середнього (56), має низьку скорострільність (УОЗ - 62) і високу точність. Крім того, він завдає додатковий шкоди роботам і силовий броні. При критичному попаданні, це зброя ламає кінцівки цілі і зменшує загальний запас ОЗ 20. При вбивстві підриває тіла. Осцилограф запрограмованого таким чином емітера має червоний колір.

Це зброя вимагає від стрільця певних навичок у поводженні з енергетичною зброєю (Енерг. зброя 50).

МісцезнаходженняРедагувати

Голодиск з відповідним записом може бути знайдений у селищі Хіггса, на другому поверсі будинку #108, на столику.

МодифікаціїРедагувати

Це зброя не може бути модифіковано.

РізновидиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • При перенастроюванні емітера Сліпим Діодом Джефферсоном, він буде повністю полагоджений.
  • Неважливо, на яку частоту налаштований емітер - будь-яка з них може входити в резонанс з силовими полями, відключаючи їх.

Поява Редагувати

Звуковий емітер — «Оперний співак» з'являється тільки в додатку до Fallout: New VegasOld World Blues.

Шаблон:Navbox зброю FNV