FANDOM

Gametitle-FO4

Захистити Замок (англ. Defend the Castle) — фракційний квест Fallout 4 Минитменов Співдружності.

Опис Редагувати

Поряд з Замком виявлені вороги, які збираються атакувати оплот минитменов. Вцілілий має не дати здійснитися цьому.

Завдання Редагувати

  • Поговорити з Ронні Шоу;
  • Побудувати укріплення (опціонально)[1];
  • Знищити ворога;
  • Поговорити з Ронні Шоу.

Проходження Редагувати

Звичайна версія Редагувати

При розмові з Престоном Гарві мінітмен може повідомити, що навколо Замку з'явилися ворожі агенти. Генерал повинен терміново прибути в це місце і довідатися, в чому справа.

У Замку Ронні Шоу відзначить, що навколо фортеці були виявлені:

Після розмови дається час на будівництво укріплень, після чого починається ворожа атака. Все, що потрібно зробити — вбити якомога більше супротивників, а потім здати квест Ронні.

Атака синто Редагувати

У тому випадку, якщо Вижив, став противником Інституту і виконав квест «Загальний збір», то замість перерахованих вище ворогів на Замок нападуть синто. Крім того, після завершення завдання розпочнеться квест «Критична маса».

Атака Братства Сталі Редагувати

Після початку квесту «Об'єднавши зусилля», квест «Захистити Замок» буде розпочато знову, але тільки замість ворогів будуть не синто або стрілки, а солдати Братства Сталі і винтокрылы.

Примітки Редагувати

Іконки квесту і здібності «Разом ми сильні» схожі.

Баги Редагувати

  • Іноді групи ворогів не атакують Замок або рухаються в напрямку від замка.
  • Квести Підземки можуть провалитися, навіть якщо немає ворожнечі між фракціями.

Примітки Редагувати

  1. піп-бій завдання вказана як обов'язкова.