FANDOM

Gametitle-FO4

Засідання ради Юніверсіті-пойнт (англ. University Point council meeting) — голодиск Fallout 4.

Зміст Редагувати

Transcript

Берт Стрікленд: Я, як голова міської ради, закликаю всіх до порядку.
На цьому зібранні присутні Перрі Оуенс, Джеральд Спенсер, Сільвія Купер, і я, Берт Стрікленд, виконуючий обов'язки голови ради.

Сільвія Купер: Берт, в чому справа? Мені пшеницю потрібно прибирати.

Берт Стрікленд: Вчора у мене був один жахливий відвідувач. Частина розмови з ним мені вдалося записати. Буде краще, якщо ви її почуєте.

(Початок запису
Берт Стрікленд: В моїх записах про це нічого немає. Повторіть будь ласка, що вам потрібно?

Чоловіча голос: Не жартуй зі мною. Ми знаємо, що одна дівчина звідси роздобула довоєнні дані про дослідження енергії. І ти мені віддаси.

Берт Стрікленд: Чесно, я поняття не маю, про що ви говорите. Ми ж прості фермери і рибалки.
Я з радістю наведу для вас довідки. Але, будь ласка, приберіть зброю.

Чоловіча голос: Слухай, я не чудовисько, але ці дані потрібні Інституту. У тебе два дні на пошуки, а потім будемо говорити по-поганому.
(Кінець запису)

Джеральд Спенсер: О боже, Жаклін.

Сільвія Купер: Джеральд, що наробила твоя дочка?

Джеральд Спенсер: Вона казала, що знайшла щось цікаве в цих старих терміналах, які ремонтує. Але, здається, їй так і не вдалося зібрати всю потрібну інформацію.

Перрі: Нісенітниця. Минулого тижня я чув її розмова з тим торговцем. Мова йшла про товар, який в Даймонд-сіті можна продати в десять разів дорожче.

Джеральд Спенсер: Слухай, спочатку я просто нею поговорю. З'ясую, чи є у неї ці дані чи ні.

Берт Стрікленд: Піт, сядь, будь ласка. Нам всім треба заспокоїтися.
Поки що тримайте в секреті, інакше почнеться паніка.

Місцезнаходження Редагувати

Юніверсіті-пойнт, будівля з касами, другий поверх, термінал мера.

Поява Редагувати

Голозапись «Засідання ради Юніверсіті-пойнт» з'являється тільки у Fallout 4.