Gametitle-FO3.png

Заправка Рокбрейкера (англ. Rockbreaker's Last Gas) — локація Fallout 3.

Опис[ред. | ред. код]

Покинута заправна станція довоєнної мережі Red Rocket. Розташована на заході Столичного Пустища між стоянкою «П'ять осей» та Національним табором Еверглоу.

Являє собою обгороджену площадку зі стоїть у центрі навісом у вигляді ракети на чотирьох опорах і фірмової вивіскою, двома автоматами з ядер-колою, парою сміттєвих контейнерів, кістяками техніки та купами покришок.

На ранніх стадіях гри прилегла територія охороняється трьома роботами-шпигунами Анклава, потім сменяемыми звичайними ворожими персонажами. Після завершення квесту «Жива вода» на заправці буде організовано блокпост Анклаву, що може виявитися небезпечним при використанні швидкого переміщення.

Мешканці[ред. | ред. код]

Блокпост Анклаву складається з двох-трьох солдат, офіцера, ученого і робота-шпигуна.

Знахідки[ред. | ред. код]

Також можна досліджувати інвентар вбитих бійців і вміст скриньки Анклаву (один з патронами, другий з медикаментами).

Околиці[ред. | ред. код]

Схід заправки знаходиться зруйнована село, північно-західніше можна знайти кар'єр з озером, на дні якого спочивають даремні корпус холодильника, дві торгові візки і скелет. Захід заправки — на скелі над озером — знаходиться невідзначена локація «Занедбана халупа».

Поява[ред. | ред. код]

Заправка Рокбрейкера з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея[ред. | ред. код]