FANDOM

Gametitle-FO3

Заправка Рокбрейкера (англ. Rockbreaker's Last Gas) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Покинута заправна станція довоєнної мережі Red Rocket. Розташована на заході Столичного Пустища між стоянкою «П'ять осей» та Національним табором Еверглоу.

Являє собою обгороджену площадку зі стоїть у центрі навісом у вигляді ракети на чотирьох опорах і фірмової вивіскою, двома автоматами з ядер-колою, парою сміттєвих контейнерів, кістяками техніки та купами покришок.

На ранніх стадіях гри прилегла територія охороняється трьома роботами-шпигунами Анклава, потім сменяемыми звичайними ворожими персонажами. Після завершення квесту «Жива вода» на заправці буде організовано блокпост Анклаву, що може виявитися небезпечним при використанні швидкого переміщення.

Мешканці Редагувати

Блокпост Анклаву складається з двох-трьох солдат, офіцера, ученого і робота-шпигуна.

Знахідки Редагувати

Також можна досліджувати інвентар вбитих бійців і вміст скриньки Анклаву (один з патронами, другий з медикаментами).

Околиці Редагувати

Схід заправки знаходиться зруйнована село, північно-західніше можна знайти кар'єр з озером, на дні якого спочивають даремні корпус холодильника, дві торгові візки і скелет. Захід заправки — на скелі над озером — знаходиться невідзначена локація «Занедбана халупа».

Поява Редагувати

Заправка Рокбрейкера з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати