FANDOM

Gametitle-FNV DM
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших запобіжниках.

Запобіжник електрощита (англ. Electric fuse box) — квестовый предмет Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою стандартний промисловий запобіжник.

Використання Редагувати

Три запобіжника можуть бути використані Кур'єром для лагодження електрощита і відновлення подачі живлення на підстанцію «Пуэста-дель-Соль» в ході квесту «Змішані сигнали».

Місцезнаходження Редагувати

Всього в «Пуэста-дель-Соль» — північ можна знайти чотири запобіжника:

  • У кімнаті з електрощитом, який потрібно відремонтувати, ящику з інструментами біля комп'ютерів праворуч від замкнених дверей.
  • В ящику з інструментами на землі: праворуч від дверей у підстанцію, в Хмарі.
  • На балконі, в ящику з інструментами: від дверей в підстанцію повернути наліво, вниз по широких сходах, знову наліво під арку і прямо до першого повороту направо, потім увійти в будівлю через добре освітлений пролом і піднятися на самий верхній поверх.
  • В ящику з інструментами поруч зі входом з Вілли, недалеко від двох ведмежих капканів.

Примітки Редагувати

  • Для лагодження електрощита необхідні лише три з чотирьох запобіжників. Невикористані запобіжники залишаться в інвентарі Кур'єра, і можуть бути вилучені тільки за допомогою консольних команд, як і будь квестовый предмет.
  • На один із запобіжників не вказує маркер квесту, знайти його можна тільки випадково.

Поява Редагувати

Запобіжник електрощита з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.