FANDOM

Gametitle-FO3

«Замітка для Теда» (англ. Note for Ted) — голодиск Fallout 3.

Опис Редагувати

Читання запису Самотнім Подорожнім починає невідзначений квест «Схованку в Анкориджском меморіалі». Голодиск разом із інструкціями з пошуку схованки можна знайти на тілі Теда, яка лежить на підлозі перед входом в клініку Анкориджского меморіалу.

Текст на голодиске Редагувати

Transcript

Тед,

Болотникі вирвалися з сховища, розбіглися по всьому комплексу і чорт-ті що творять. Прайс говорить, що ці виродки стають розумнішими з кожним днем. Він вважає, що у мене параноя, але я думаю, хтось навмисно шкодить нам. Ми залучили до роботи занадто багато сторонніх, не знаю, кому тепер можу довіряти. Справи обернулися неважливо.

Не думаю, що виберуся звідси, гадаю, саме тобі доведеться забрати наші припаси. Я гарненько приховав їх на чорний день, і, схоже, він настав.

Мені не хочеться, щоб ці ідіоти натрапили на ничку, тому я придумав кілька хитрощів. Нічого такого, з чим би ти не впорався. Почни з мого терміналу, залогинься та дотримуйся інструкцій. А якщо ти раптом забув пароль, сядь і подумай про ядер-колі — це натяк!

Якщо б це чортове м'ясо не користувалося таким попитом, я б давним-давно звідси звалив би. Я поскупився, Тед.

Поява Редагувати

Голодиск «Замітка для Теда» з'являється тільки у Fallout 3.