FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Залізнична гвинтівка з'являється і в інших іграх.

Залізнична гвинтівка (англ. Railway rifle) — саморобний пневматична (парове) зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Роль робочого тіла гвинтівки виконує водяна пара, що дозволяє заправляти її з будь калюжі (у грі цей процес вказаний). Залита в скороварку вода перетворюється енергією від ядерної батареї в пар, створюючи високий тиск. Відкривши випускний клапан, стрілок дозволяє частини водяної пари вирватися з внутрішнього обсягу скороварки, штовхаючи вперед вкладений в набійник металевий стрижень (наприклад, залізничний костиль). Манометр, вмонтований у випускний клапан, що дозволяє регулювати тиск у паровому котлі (скороварці).

Характеристики Редагувати

  • Має не самий високий параметр ОРО, помірну точність (краще, ніж штурмові гвинтівки, і менше, ніж мисливські рушниці), швидкість її польоту боєприпасів нижче, ніж у кулі — це робить зброю придатним для стрільби в ближньому бою на середніх дистанціях (найбільш ефективним — у режимі V. A. T. S., дозволяє точніше прицілюватися). Гвинтівка має високий множник шансу нанесення критичного шкоди, що при хорошому базовому шанс у персонажа гравця робить залізничну гвинтівку якщо не унікальним, то однією з кращих в своїй категорії.
  • Відноситься до категорії «-05-0011Легка зброя».
  • Стріляє залізничними милицями. Хоча й завдає помірний шкоди, але дуже ефективно пошкоджує кінцівки, найчастіше з одного пострілу. При пострілі, що приводить до смерті, може відірвати пошкоджену частину тіла або пришпилити противника до стіни, якщо та розташована досить близько за ним.
  • При стрільбі видає уривчастий шиплячий свист, що нагадує паровозний гудок.
  • В ідеальному стан це зброю здатне вистрілити 222 рази, перш ніж зламається.

Виготовлення Редагувати

Гвинтівка виготовляється на верстаку відповідній схемі з милиці, що грає роль приклада і частині цівки, манометра, необхідного для регулювання тиску пари, а також виконує функції патронника і стовбура зброї, ядерної батареї, що відіграє роль джерела енергії, і скороварки, яка виконує функції парового котла.

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Залізнична гвинтівка (1)

Примітки Редагувати

Ласло Редфорд, що з'являється при випадковій зустрічі, озброєний залізничної гвинтівкою.

Цікаві факти Редагувати

  • Дана гвинтівка з'являється в якості макета у Fallout: New Vegas, в магазині «-05-0022Мік і Ральф», хоча самого зброї в грі немає.
  • Ємність магазину залізничної гвинтівки — 8 милиць, але під час перезарядки персонаж заряджає всього одну милицю.

Поява Редагувати

Залізнична гвинтівка з'являється тільки у Fallout 3.

В Fallout 4 та Fallout Shelter як відомо Гвоздемет.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Баги Редагувати

  • Як було зазначено гравцями на різних консолях, використання залізничної гвинтівки (особливо в режимі V. A. T. S.) може призвести до «заморожування» гри. Bethesda вже оголосила про те, що це було виправлено в патчі Fallout 3 patch 1.1.
  • При атаці із залізничної гвинтівки в режимі V. A. T. S. декількох цілей гра також може зависнути.
  • Залізничний костиль може бути використаний для визначення місця розташування невидимих бар'єрів, оточуючих відкриті карти області, такі, як наприклад Мегатонна — вистріливши з-за будинку Джеріко (з крайньої точки) між двома виступаючими шматками металу на зовнішній стіні, де видно небо, можна ясно побачити залізничний костиль, воткнувшийся в повітря. Після пострілу в зачинені двері і подальшого її відкривання можна виявити, що милицю залишається на своїй початковій позиції. (Xbox 360/PC)

Галерея Редагувати