FANDOM

Gametitle-FNV LR

На цій сторінці перераховані всі можливі варіанти «закінчення» доповнення Lonesome Road.

Fnv dlc4 background

« Кажуть, що війна ніколи не змінюється. Але чоловіки/жінки змінюються під впливом доріг, по яких ходять. »

— Улісс

Запуск ракет Редагувати

Читає Улісс

# Кадр Голос за кадром Ігрові умови
1a
Nvdlc04 endingslide missilelaunch
Розлом вибухнув вогнем, жорстоким, червоним, і останнє послання двох кур'єрів прочертило в небі дугу... Запуск ракети.
2a
3a
Nvdlc04 endingslide legionimpact01
Ракети накрили Схід, в тому числі табір Легіону в Драй-Велс, де Косоплети спочатку стали союзниками Легіону, а потім були зраджені Вульпесом і Цезарем. Вояки Легіону загинули, від них залишилися лише силуети на землі, — останнє слово, сказане останнім з Косоплетів. Запустити ракети по Легіону.
Nvdlc04 endingslide legionimpact02
Була поставлена крапка. Знищені колишня дорога і пов'язана з нею історія.
2b
3b
Nvdlc04 endingslide ncrimpact01
Ракети вдарили по НКР і караванному шляху на 15-ій трасі за Мохавським аванпостом. Вони впали на дорогу, по якій Кур'єр йшов, коли почалася ця історія. Каравани і пости НКР вздовж маршруту перетворилися на попіл. Подарунок Старого світу з Розлому зробив свою справу. Запустити ракети по НКР.
Nvdlc04 endingslide ncrimpact02
Шкода, заподіяня НКР, була жахливою, але те, що відбулося лише загартувало Кур'єра, позбавило його минулого і шляху до відступу. Була поставлена крапка. Знищені колишня дорога і пов'язана з нею історія.
1b
Nvdlc04 endingslide allimpact
Розлом вибухнув вогнем, жорстоким, червоним, і останнє послання двох кур'єрів прочертило в небі дугу... Ракети вдарилися в землю, немов списи, спалюючи прапори і громади... знищуючи все там, куди потрапили. Історія Заходу була стерта вдруге, повністю і безповоротно... і Америка знову заснула. Запустити ракети по НКР і Легіон без особливості «Дика пустка».
1c
Wild WastelandPerk wild wasteland
Nvdlc04 endingslide wildwasteland
Кур'єри дійсно зробили це. Вони підірвали землі на заході і сході Мохаве... відправивши всіх, хто жив там, прямо в пекло. Про все це стало відомо 200 років потому, коли інші кур'єри досліджували пустку Мохаве. І тоді вони виявили останки НКР, нагадування про її колись горду історію. Запустити ракети по НКР і Легіон з особливістю «Дика пустка».

ЕД-Е. Редагувати

Читає ЕД-Е.

# Кадр Голос за кадром Ігрові умови
1a
2a
Nvdlc04 endingslide edealive01
ЕД-Е, отримав друге життя завдяки машинам Розлому, був звільнений Кур'єром і продовжив свій шлях на захід, в Наварро. В те місце, яке робоглаз вважав «будинком». Знайшов дорогу додому чи ні — невідомо. Можливо, сама подорож означало більше, ніж прибуття в пункт призначення, — так зрозумів його близнюк в Мохаве. Запустити ракети
Nvdlc04 endingslide edemojave
Перед тим як вилетіти, він відправив зашифрований сигнал своєму братові в Мохаве, розповідаючи, чому Кур'єр навчив його в Розломі. Попрощавшись, він відправився в шлях, програючи пісню надії Старого світу, яка наділяла його силою і наповнювала змістом його подорож. І що б не трапилося, він знав, що у нього є куди повертатися, він знайде Наварро чи ні, і що його творець пишався б ним.
1b
2b
Nvdlc04 endingslide edesacrifice
Коли електронна начинка ЕД-Е горіла у вогні Розлому, найдовше протрималася одна невелика схема. Це була частина, зберігала останні слова творця машини і пам'ять про Старий світ. Не запустити ракети
Nvdlc04 endingslide edemojave
В самому кінці ЕД-Е відправив останній сигнал свого близнюка в Мохаве, передавши йому те, чого Кур'єр навчив його в Розломі. Так подорож ЕД-Е отримала шанс продовжитися — можливо, її продовжить інший робоглаз в Мохаве... Той, за зразком якого був створений ЕД-Е з Розлому. У будь-якому разі тепер Кур'єр знав історію ЕД-Е і міг зберегти її, навіть якщо про робоглаза забудуть.
1c
Nvdlc04 endingslide edechamber
ЕД-Е, та версія, яку оживили машини Розлому, залишилася нерухома на військовій базі, куди викликав його Улісс. Останне зашифроване повідомлення робота до його близнюка в Мохаве містило описи вдосконалень, нові спогади... А потім настала тиша. Незабаром після того, як Кур'єр покинув базу, пам'ять робоглаза була очищена, а він був розібраний на запчастини так само швидко, як був створений. Не випускати ЕД-Е з кімнати техобслуговування роботів.

Улісс Редагувати

Читає Улісс

# Кадр Голос за кадром Ігрові умови
1a
2a
Nvdlc04 endingslide ulyssesalive01
Хоупвиль горів в ночі вогнем без світла, невидима оку радіація пронизала його зверху до низу. Кажуть, що по його вулицях досі ходить людина в старій куртці, з прапором Старого світу на спині... Улісс живий.
Nvdlc04 endingslide ulyssesalive02
Він залишився там — можливо, караючи себе за ті шрами, що залишив на пустищах... або згадуючи історію, яку не міг забути. Для Улісса... мандри закінчилися. Зустріч з Кур'єром знаменувала завершення шляху.
1b
2b
Nvdlc04 endingslide ulyssesdead01
В кінці в серці Розлому залишився тільки один кур'єр. Справжній Кур'єр, Кур'єр Шість. Рука Кур'єра простяглася до стародавнього прапору Співдружності і накрила ним тіло... Улісс мертвий.
Nvdlc04 endingslide ulyssesdead02
...але було то в знак поваги або в гніві за те, що довелося винести вцілілому, — невідомо. Інтерпретації краще залишити історикам, а напевно про це знала тільки одна людина — вцілілий Кур'єр.

Кур'єр Редагувати

Читає Улісс

# Кадр Голос за кадром Ігрові умови
1
Nvdlc04 endingslide enddivide
А Кур'єр... Він вдруге повернувся спиною до свого дому і пішов назад віроломними стежками Розлому. Тунельники та мічені... уникали зустрічі з одинокою фігурою, ніби визнаючи право Кур'єра на прохід... а може, просто зі страху. Завершити додаток Lonesome Road.
2
Nvdlc04 endingslide enddividevista
Кур'єр йшов, поки не повернувся знову на околицю Розлому. Перед ним лежала остання дорога, якою належало пройти до другої битви за дамбу Гувера. Там, у нього під ногами, була остання посилка, від одного кур'єра іншому — ящик, у якому лежали подарунок і послання. Але це послання — воно призначалося для кур'єрів, і тільки для них. Вогні пробігли по Розлому, немов нагадування про те, що історії Старого світу ще живуть і знаходять своє відображення в сьогоденні.
3 Кажуть, що війна ніколи не змінюється. Але чоловіки/жінки змінюються під впливом доріг, по яких ходять. А

ця дорога пройдена.

Див. також Редагувати