FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші заводи.

Завод «Ейч-енд-Ейч тулз» (англ. H&H Tools Factory) — локація Fallout: New Vegas.

Історія Редагувати

Господарем заводу був старший брат Роберта Хауса, Ентоні Хаус, яким підприємство дісталося у спадок від батька. З часом заздрість до успіхів Роберта призвели Ентоні до божевілля. У підсумку, коли акції підприємства почали скуповуватися компанією брата, Ентоні замкнувся у своєму кабінеті і включив автоматичну охоронну систему. Більше ніхто ніколи його не бачив.

План заводу Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Завод «Ейч-енд-Ейч тулз»/План локації

Опис Редагувати

Нефункціонуючий завод з виробництва інструменту, розташований на північ від Стрипа, в безпосередній близькості від площі Норт-Вегаса і Фрисайда.

На заводі повинна була проходити частина квесту «Коли Місяць сходить над вежею», яка була вирізана з незрозумілих причин. Внаслідок цього, крім різного мотлоху всередині практично нічого цінного немає, але при цьому досить багато пасток:

та охорони:

Для знешкодження мін та пасток потрібні навичкатаВибухівка» (не менше 20) і «Ремонт» 45 відповідно.

На верхньому поверсі в кабінеті Эйча — «термінал будинку Ентоні» («Наука» 50). В ньому можна виконати корекцію керуючої системи «Лаки 38».

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Всередині будівлі знаходиться безліч робочих терміналів, на яких збереглася частина корпоративної переписки. З неї можна почерпнути відомості про історію компанії та про її власника, Ентоні (Олександрі) Хаусі.

Судячи з записів, у Хауса на грунті ревнощів до його успіхам брата розвивалася параноя. Наприклад, він заборонив всьому персоналу заводу відвідувати туалети, а всі службовці, які мали хоч якесь відношення до акторам[1], масонам, інопланетянам, незаконним іммігрантів або фламандцям, повинні були бути негайно звільнені. Також було суворо заборонено дивитися в очі Містеру Ейч (так він просив себе називати), бо він боявся втратити енергію думки. Пізні записи Ентоні підписані ім'ям «Олександр Хаус».

Поява Редагувати

Завод «Ейч-енд-Ейч тулз» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • Прототипом Ентоні Хауса (як і його брата Роберта) став Говард Хьюз, який теж з віком ставав все більш колоритною особистістю.
  • На Говарда Хьюза натякає і сама назва заводу (англ. H&H = Howard Hughes).
  • У ході досліджень робочих терміналів заводу розкривається дивна листування співробітників, яка необізнаній людині здається як мінімум листуванням збоченців-фетишистів. У багатьох листах співробітники призначають один одному побачення з умовою прихопити з собою ті або інші предмети. Насправді це є відсиланням до британського комедійного серіалу «Алло, Алло!», де схожі діалоги використовували нацисти.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Згадуються в розпорядженнях Хауса «актори» — це не зовсім правильний переклад виразу «Tragic players», яке відсилає нас до гри «the Tragic Garnering™», упоминающейся в Fallout 2. Тобто мова йде про гравців Трагік.