FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 AUT
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші заводи.

Завод «Дженерал Атомикс» (англ. General Atomics factory) — локація Fallout 4, розташований в Співдружності. Знаходиться на північний захід від рибного заводу «Чотирилисник» та південно-західніше пивоварні «Гвіннет».

Опис Редагувати

Один із заводів довоєнної корпорації Дженерал Атомикс Інтернешнл, яка займалася ядерними технологіями, а також створенням роботів, зокрема моделей Містер Помічник і Містер Сміливець.

Мешканці Редагувати

Будівля заводу населене Містерами Помічник і Містерами Сміливцями. Також є унікальний робот — Полковник Сміливець. Всі налаштовані вороже до Вцілілий.

Планування Редагувати

Будівля складається з трьох поверхів.

На першому поверсі в південно-східній частині є двері, що відкриваються з допомогою термінала і ведуча у відділ контролю якості. Тут роботи-помічники і роботи-няні проходили перевірку на здатність до виконання своїх завдань. Програма тестової зони приймає Вижив за робота і пропонує пройти кілька простих випробувань: покарати дитину за непослух (вимкнути радіо), заспокоїти немовля (покласти в ліжечко велику пляшку з соскою, що стоїть на столику в кімнаті), прибрати з приміщення всі небезпечні для дитини предмети (розвідний ключ, чистячий засіб, тесак у холодильнике). Після проходження всіх трьох випробувань вас привітають з тим, що ви «працюєте справно», і запропонують взяти з сейфа в кінці коридору запасний ядерний блок.

На третьому знаходиться термінал для відключення турелей (складний пароль).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • На 1-му поверсі в одному з кутів складені радіоактивні бочки, радіоактивний фон на них досягає 46 рад/сек.
  • Завод згадується в щоденнику Зої

Поява Редагувати

Завод «Дженерал Атомикс» з'являється у Fallout 4 та доповненні до Fallout 4Automatron.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon В одній з кімнат на стіні висить дитячий портрет дочки одного з розробників Денніса Мехільйонеса

Баги Редагувати

  • Близько радіоактивних бочок є відчиняються ворота, за якими порожнеча.
  • При виключенні радіо нічого не відбувається, а голос продовжує просити покарати дитину.

Галерея Редагувати