FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Піт.

Завдяки дамбі енергією забезпечується більша частина Нью-Вегаса. Не варто забувати і про запаси чистої води в озері Мід. Той, хто володіє дамбою, володіє регіоном

Забий-Піт (англ. Easy Pete) — персонаж Fallout: New Vegas, колишній старатель, житель Ґудспрінгс.

Біографія Редагувати

Піт жив у НКР і був старателем так званих політкоректно мародерів, які нишпорять по руїнах Старого Світу у пошуках якихось цінних речей c подальшим перепродажем. За все своє життя Піт не знайшов нічого вартого. Лише одного разу удача майже посміхнулася Піту, але тоді йому довелося тікати від рейдерів.

Одного разу старатель забив на все і пішов на спокій, за що і отримав своє прізвисько. У 2281 році на схилі років він живе в Ґудспрінгс і проводить дні, гуляючи на свіжому повітрі, сидячи в кріслі біля входу в салун «Старатель» або випиваючи в ньому самому. Вночі відсипається у себе в будинку. На пам'ять про молодість у Забий-Піта залишилося деяка кількість динамітних шашок.

Образ Забий-Піта Редагувати

Забий-Піт — втомлений від життя, сумний старий. Незважаючи на це, він чуйний і розумний. Забий-Піту не подобається імперіалістична політика НКР.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином.

Забий-Піт у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Забий-Піта в Ґудспрінгс.

Забий-Піт бачив Бенні і попереджає Кур'єра, щоб той був обережний при зустрічі з цією підступною людиною. Кур'єр може дізнатися від старого про НКР, Легіон Цезаря, Першу Битву за дамбу Гувера, саму дамбу і товсторогів.

На прощання Забий-Піт попереджає Кур'єра, щоб той був насторожі, якщо піде у будівлю школи через диких тварин, які забрідають туди. У школі дійсно виявляється кілька гігантських богомолів.

Колишній старатель може поділитися з Кур'єром динамітом для захисту міста від банди Джо Кобба, якщо повірить, що той досить добре з ним поводиться («Вибухівка» 25 і вище), щоб не підірватися самому і не підірвати місто. У такому разі динамітом будуть озброєні які беруть участь у перестрілці жителі міста. Забий-Піт захищає Ґудспрінгс від банди Джо Кобба разом з іншими.

Забий-Піт не згадується безпосередньо в кінцівці гри. Якщо Другу Битву за дамбу Гувера вграє Легіон Цезаря, з міста піде більшість жителів, крім старих і упертих людей, в числі яких буде Забий-Піт. У випадку перемоги НКР багато старожили, не витримавши тягар податків, переїжджають з міста.

Примітки Редагувати

Відомо, що Забий-Піт безуспішно намагався розкрити сейф в міській школі, замкнений на простий замок.

Поява Редагувати

Забий-Піт з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати