FANDOM

Gametitle-FO2

З'ясувати, хто відповідає за смерть Річарда Райта — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Сім'я Райт розчарована смертю одного з своїх членів — Річарда Райта — від передозування гвинти. Його батько, Орвілл Райт, впевнений, що Річард не став би приймати наркотик самостійно, і бажає помститися його вбивці. Орвіл просить Обраного знайти винного в загибелі сина.

Проходження Редагувати

Обраний повинен поговорити з братом Річарда, Кейтом. У розмові з ним (а також з іншими членами сім'ї Райт) з'ясується, що підозрюваних всього четверо: Забіякуватий Джиммі Д., Ренеско «Ракетник», Хуліо і Хесусик Мордино. Обраний може відразу ж назвати Орвиллу будь-яке ім'я з почутих і здати завдання, або провести ретельне розслідування.

Розслідування Редагувати

Необхідно розпитати Кейта про Річарда, уточнивши інформацію про кімнаті хлопчика. При інтелекте Обраного вище 7 Кейт дасть дозвіл на огляд кімнати, в іншому випадку доведеться пробиратися туди непомітно від Райтов. При інтелект нижче 7, в розмові з Кейт, питання про обшук кімнати Річарда просто не з'являється. Відповідно, порожня банка з-під гвинти не з'являється. Рішення: підняти інтелект вище 7 Ментатами.

Кімната Річарда знаходиться на півдні від кімнати місіс Райт, що поряд з кухнею. Необхідно обшукати шафа біля дверей — знайдеться порожня банка з-під гвинти.

В якості альтернативи обшуку кімнати можна знайти і розкопати могилу Річарда на Голгофі (південно-східний сектор). Оглядом розкопаної могили (тіло в ній, тим не менш, репліки свідчать про те, що воно там «є») буде встановлено розкладання тіла, як від отрути радскорпиона.

Якщо Обраний буде опитувати підозрюваних, то в якості виправдання і відсутності мотиву вбивства Мордино пошлеться на свій улюблений ніж, Хуліо — на вдале місце і репутацію, а Забіякуватий Джиммі — на прихильність до якості наркотиків. Всі вони будуть радити розпитати інших, але всі зійдуться на думці, що якщо хто і замішаний у цій справі, так це Ренеско. Крім того, якщо показати Драчливому Джиммі знайдену банку з-під гвинта, він унюхает в ній отруту радскорпиона і виділить Ренеско і Хуліо як тих, хто міг отруїти гвинт.

Коли Обраний прийде до Ренеско і стане розпитувати про Річарда, Ренеско, як і всі, буде пручатися. Але якщо згадати про отруєння Річарда, Ренеско розгубиться. Натиснувши на нього, Обраний дізнається, що отруїти наркотик наказав сам містер Сальваторе. Залишилося повідомити про це Райта.

Доповідь Редагувати

Подальший діалог з Райтом впливає на одну із кінцівок для Нью-Ріно. Обраний може назвати Орвиллу ім'я будь-якого пушера, і той сприйме це як належне, видавши нагороду. Але лише якщо Обраний стане виправдовувати Ренеско, кажучи, що Річарда отруїли (або відразу розповість про це; про обстеження трупа краще не згадувати), то зможе довести Райту, що справжній вбивця — Сальваторе, який захотів розпочати війну між іншими сім'ями, зваливши відповідальність за загибель Річарда на Мордино. Коли Орвілл дізнається про роль Сальваторе, то спалахне помстою, але наявними засобами нічого з містером Сальваторе вдіяти не може і тому побоїться вступати у відкритий конфлікт.

У будь-якому випадку Орвілл запропонує допомогти Райтам оновити свій арсенал.

Нагорода Редагувати

  • У загальній складності до 4500 ОО:
    • 500 ОО за перебування докази;
    • 500 ОО за перебування отрути в банку або визначення отруєння трупа;
    • 1000 ОО за з'ясування ролі Сальваторе;
    • 2000 ОО за вказівку Райту на Сальваторе;
    • 500 ОО за виправдання Ренеско;
  • 2 пляшки самогона;
  • Картеч, 12 калібр;
  • +10 карми;
  • наступне завдання.

Цікаві факти Редагувати

  • На Ренеско також міг вказати Монте Три Карти, якби програв Обраному всі свої гроші. Цей персонаж був вирізаний з фінальної версії Fallout 2.
  • При низькій карму (менше -100) Крісс не буде пропонувати роботу, відповідно потрапити на прийом до батька Райту стає проблематично.

Див. також Редагувати

  • NIWRIDRS.MSG — діалоговий файл обшуку кімнати Річарда.