FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Icon disambig
Спроможність «Жінковбивця» з'являється і в інших іграх.

« В бою з противником-жінкою ви наносите +10% утрати, а поза бою у вас іноді з'являються унікальні репліки в розмові з протилежною статтю »

— Внутрішньоігрові опис Fallout: New Vegas

Жінковбивця (англ. Lady Killer) — здатність для персонажа чоловічої статі Fallout 3 та Fallout: New Vegas. Є еквівалентом здібності «Чорна вдова», доступною для жіночих персонажів.

Ефекти Редагувати

У бою з супротивником-жінкою ви наносите +10 % збитока. Поза бою: у вас іноді з'являються унікальні репліки в розмові з протилежною статтю (ця частина здібності дуже схожа на дію Особливість особливості «Сексапільність»). У Fallout: New Vegas, доповнюється здатністю «Переконаний холостяк».

Унікальні репліки в діалогах Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Примітки Редагувати

  • В Fallout 3 дія здібності не поширюється на супермутантів, диких гулей і болотний народ, так як вони класифікуються в грі як істоти і не мають статі.
  • В Fallout: New Vegas вибір репліки, пов'язаної з цією здатністю, не буде відзначений як «[Успіх]», на відміну від пов'язаних з навичками реплік.
  • В Fallout: New Vegas у діалозі з Кесс в англійській версії гри варіант репліки «Lady Killer» відзначений як «Ladykiller».

За лаштунками Редагувати

«Lady Killer» (Жінковбивця/Дамський Угодник) — жаргонний вислів, що з'явилося в XIX столітті, застосовуване до чоловіка, який користується великою популярністю і/або впливом у жінок.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout: New Vegas

uk:Жінковбивця