FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших журналах.

Журнал проекту «Чистота» (англ. Project Purity journals) — голодиски Fallout 3.

Опис Редагувати

Голодиски містять голосові нотатки Джеймса про роботу над проектом «Чистота» через тиждень після невеликої зупинки через проблеми з електроживленням, про вагітність Кетрін та її самовідданій роботі в лабораторії, про атаки супермутантів і захисників з Братства Сталі, несуть втрати і стурбованих відсутністю практичних результатів, про послідувала смерть Кетрін під час народження дитини та вирішенні Джеймса покинути проект заради збереження осиротілого дитини.

Журнал проекту «Чистота» Редагувати

Журнал проекту «Чистота»: запис 1 Редагувати

Текст (MQ03DadHoloEntry1):

Transcript

Проект знову запрацював, після цілого тижня простою. Солдати Братерства полагодили турелі, до великої моєї радості. Я знаю, Медісон з ними незручно, але не можна заперечувати, що без них ми б загинули. Ми все ще чекаємо повних результатів аналізу за трьома останніми лабораторних випробувань. Кетрін недобре, і це тягне нас назад. Я не виню її, але бачу — деяких інших це турбує.

Текст (MQ03DadHoloEntry3):

Transcript

Що ж... нездужання Кетрін перестали бути незрозумілими. Вона вагітна, і ця новина надихнула всіх. Ми з новими силами взялися за роботу.
Тепер у нас є нове покоління, є для кого старатися. Останні випробування показали, що наші методи жахливо неефективні, але я думаю, ми на правильному шляху. Кетрін відмовляється відпочивати, цілі дні проводить у лабораторії. Я ніколи не бачив її такою цілеспрямованою. Вона вперлася, що повинна вирішити проблему енергії до пологів. Я намагався її заспокоїти, але марно.

Текст (MQ03DadHoloEntry5):

Transcript

Наша команда планує знизити інтенсивність роботи після народження дитини. Крім того, почастішали атаки мутантів, і всі старанно обходять питання про те, що це означає в перспективі. Раніше їх стільки не було. Ми це знаємо, і солдати Братства теж знають. Наші відносини з Братством стають напруженими. Їх турбує відсутність конкретних результатів проекту, особливо у світлі нападів мутантів. Вони нічого не говорили відкритим текстом, але всі ми розуміємо, що відбувається. Вони задаються питанням, чи варто їх участь у нашому проекті того, у що це обходиться. На цьому тижні вони втратили двох, ще троє були поранені.

Текст (MQ03DadHoloEntry7):

Самотній Мандрівник — чоловік:
Transcript

Я втрачено. Моєї коханої дружини більше немає. Замість неї у мене тепер є син, маленький і безпорадний. Як би багато не значив для мене наш проект... і для мене, і для Кетрін... дитині тут не місце. Особливо осиротілого.

Самотній Подорожній — жінка:
Transcript

Я втрачено. Моєї коханої дружини більше немає. Замість неї тепер у мене є дочка, крихітна і безпорадна. Як би багато не значив для мене наш проект... і для мене, і для Кетрін... дитині тут не місце. Особливо осиротілого.

Текст (MQ03DadHoloEntry8):

Transcript

Пора йти. Проект і раніше був під загрозою, як за внутрішніми, так і зовнішніми причинами. Роботи повністю зупинилися — як тому, що повторні розрахунки нічого не дали, так і тому, що мутанти тепер приходять кілька разів в день. Мені дуже шкода, що дійшла до цього. Я знаю, що якщо я піду, проект можна ховати. Медісон ніколи не ладнала з Братством; крім писаря Ротшильда, вона не виносить нікого з них. Якщо з ними буде мати справу вона, хто знає, чим все скінчиться? Моє серце розривається, але я повинен піти: потреби моєї дитини важливіше моїх.

Місцезнаходження Редагувати

Інші записи в грі не зустрічаються.

Поява Редагувати

Голодиски «Журнал проекту „Чистота“» з'являються тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

Особисті нотатки за проектом «Чистота»

Галерея Редагувати