FANDOM

Gametitle-FO76

Журнал Наглядача - Флетвудс - це голодиск у Fallout 76.

Розташування Редагувати

Запис можна знайти в середині кейсу наглядача в команді респондентів і в торгівельному пості праворуч від входу церкви у Флетвудс.

Текст Редагувати

Transcript

Журнал наглядача, міста Флетвудс. Боже мій, тут нікого немає. Стара таверна, церква, люди використовували їх для притулку, але ... вони пішли. Мутації ми очікували, але є щось інше - хвороба. На мене напали ... добре, він колись був людиною, але у неї були ці зелені світлі ураження, і це голос: сердитий, катував "ми є одне". Одне з чого? Все, що трапилося тут, перевершило все, що ми очікували, і ми багато чекали. Перш ніж вони були знищені, ті, хто залишився в живих, називали себе респондентами. Схоже, вони складались з пожежників, поліції, медичного персоналу. Вони навіть мають автоматизовану систему, яка навчить людей поводитися з водою, їжею, виживання. Я роблю свої тести, і ти повинен теж. Я знаю, що це навіть гірше, ніж ми собі передбачали, але хтось повинен знати, де знаходиться ракетна башта, і як захистити їх. Респонденти є найкращим у нас. Це спостерігач, підписується.