Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO76.png

Журнал Доглядачки. Сховище 76 (англ. Overseer's log - Vault 76) - Голозапис Fallout 76.

Зміст[]

Transcript.png

Доглядачка:
Журнал Доглядачки, або, точніше, пряме звернення до жителів. Адже того, хто слухає цей запис, вистачило сміливості відправитися на мої пошуки. Але я рада, що ви це зробили. Якщо чесно, мені потрібна ваша допомога. Мені доручили одне завдання ... І я вирішила порушити правила. Повідомляю вам, в чому воно полягає. За останні роки я зрозуміла, що найголовніше для нас - це можливість покластися один на одного. До того, як впали бомби, в Аппалачії перебували три ракетні шахти [1][2][3]. Одного разу вони вже допомогли знищити світ. Не можна допустити, щоб це повторилося.
Тому ми повинні знайти і взяти під контроль всі ці шахти - або загинути. Я розраховую на перший варіант, звичайно.
Але пройшло вже двадцять п'ять років, і я не знаю, яким став світ. І з чого нам почати ...
Мені було наказано відправитися в найближче місто і оцінити обстановку. Як тільки я зорієнтуюся, я встановлю C.A.M.P. Зустрінемося там.

Місцезнаходження[]

Сховище 76, в Терміналі Доглядачки.

Квести[]

Прослуховування або витяг голозапису з терміналу закриває стадію проходження квесту «День відродження»: «Включити голозапис Доглядачки або витягнути її» і відкриває стадію «Покинути Сховище 76».

Поява[]

Голодиск «Журнал Доглядачки. Сховище 76» з'являється тільки у Fallout 76.

Примітки[]

  1. Точка «Альфа»
  2. Точка «Браво»
  3. Точка «Чарлі»
Advertisement