FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших журналах.

Журнал, Місто Сховища (англ. Vault City travel log) — замітка Fallout 2.

Text Редагувати

Transcript

ЖУРНАЛ МАНДРІВНИКА, МІСТО СХОВИЩА

УВАГА: Якщо громадянам Міста Сховища знадобиться вийти за межі Міста Сховища, їм потрібно мати при собі наступні предмети:

1. Запас спеціальної упакованої їжі з Міста Сховища. Ніколи не пробуй їжу, яку може запропонувати тобі сторонній. Ти ризикуєш занести бактерії або радіоактивні частинки в свій організм!

2. Лічильник Гейгера. Ніколи не забувай стежити за рівнем радіації, де б ти не був!

3. Щонайменше дві упаковки стимуляторів. Найменший поріз, і ти ризикуєш занести шкідливі бактерії в свій організм!

РЕДДІНГ: невелике шахтарське селище на захід від Міста Сховища. Реддінг обмінює золоту руду на медичні препарати з Міста Сховища. Всім мешканцям Сховища рекомендується проявляти найпильнішу увагу при в'їзді в Реддінг, так як провінційні шахтарі не завжди підкоряються законам.

НАСЕЛЕННЯ: точні дані відсутні, але вважається, що в Реддинге проживає близько ста жителів.
УПРАВЛІННЯ: мер і міська рада.
РІВЕНЬ РАДІАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: поточні показники недоступні.
РІВЕНЬ МУТАЦІЇ: невідомий. Вважається низьким.

НЬЮ-РІНО: місто на північний захід. Обмінює золоту руду на медичні препарати з Міста Сховища. Під час війни Нью-Ріно було завдано невеликий структурний шкоди (хоча грабежі і мародерство зробили свою справу), більшість вулиць і будівлі залишилися неушкодженими. Увага! У місті немає централізованого управління. Азартні ігри, проституція та торгівля наркотиками процвітають. Громадянам Міста Сховища рекомендується за БУДЬ-яку ціну уникати Нью-Ріно!

НАСЕЛЕННЯ: точних даних немає, але вважається, що там проживає кілька тисяч... людей.
УПРАВЛІННЯ: в даний час Нью-Ріно знаходиться в стані, близькому до анархії. За нашими даними, місто розділили кілька кримінальних сімей.

НОВА КАЛІФОРНІЙСЬКА РЕСПУБЛІКА: НКР знаходиться далеко на південь від Міста Сховища. Торгують механічним обладнанням, золотом та ін. в обмін на медичні технології Сховища. НКР зробила спробу зробити Місто Сховища своєї підконтрольною територією, тому громадяни Сховища повинні бути гранично обережними при прибутті в НКР.

НАСЕЛЕННЯ: хоча перепис була проведена, у нас немає доступу до цих цифр. Вважається, що в НКР проживає кілька десятків тисяч чоловік.
УПРАВЛІННЯ: президент і конгрес.
РІВЕНЬ МУТАЦІЇ: залежить від конкретної території.

БРОКЕН ХІЛЛС: шахтарське містечко на південь від Міста Сховища, в якому видобувають уранову руду. Руда продається в Місто Сховища в обмін на медичні препарати, в основному на рад-X і Антирадин. За нашими даними, там люди вимушені жити в одному місті з мутантами і гулями. Враховуючи природу жителів і високу ймовірність зараження, громадянам Сховища рекомендується уникати Брокен Хіллс БУДЬ-яку ціну!

НАСЕЛЕННЯ: точних даних немає, але вважається, що кілька сотень жителів.
УПРАВЛІННЯ: ходять чутки, що Головний громадянин цього міста - МУТАНТ. Швидше за все, це не так, оскільки більшість мутантів нездатні розумно мислити. Але якщо ці чутки - ДІЙСНО правда, це ще одна вагома причина уникати Брокен Хіллс.
РІВЕНЬ РАДІАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: поточні показники недоступні. Вважається, що високі.
РІВЕНЬ МУТАЦІЇ: Вважається високим. Серед жителів Брокен Хіллс, швидше за все, високий відсоток мутантів.

МІСТО ПРИТУЛКУ: у цій утопії немає ні злочинності, ні інших соціальних хвороб, що вражають інші спільноти Північної Каліфорнії. Він незалежний з моменту своєї появи з Сховища 8. Економіка міста процвітає, грунтуючись на експорті медтехнологий інших поселень Північної Каліфорнії. Всім мешканцям рекомендовано залишатися в Місті Сховища, поки це можливо.

НАСЕЛЕННЯ: за поточними даними перепису 103 жителя.
УПРАВЛІННЯ: Перший Громадянин і Рада.
РІВЕНЬ РАДІАЦІЇ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: файли були видалені, наступний шлях недоступний:
[-$гекко-/-$зараження підземних вод-]
РІВЕНЬ МУТАЦІЇ: файли були видалені, наступний шлях недоступний: [-$рівень народжуваності %-]

Місцезнаходження Редагувати

Сховище 8, рівень 3, центральний комп'ютер. Обраний з сприйняттям 7 і вище може під час завершення роботи з центральним комп'ютером виявити слот для Піп-Бою, вставити в нього Піп-Бой і переформатувати пристрій. При цій процедурі буде завантажений даний журнал.