FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Житлові приміщення.

Житлові приміщення Сховища 15 (англ. Living quarters) — локація Fallout та Fallout 2, частина Сховища 15.

Планування Редагувати

Житлові приміщення Сховища 15 являють собою другий рівень Сховища стандартного планування.

Fallout Редагувати

У Fallout рівень наполовину зруйнований осипами, залишилося всього чотири кімнати і частина коридорів. Їх населяють 13 щурів і 4 свинокрыса. Ліфт у центр також знищений, і тут знову потрібна мотузка.

Fallout 2 Редагувати

Ремонтуючи Сховище 15, рейдери розкопали і розчистили всі житлові приміщення, відновили їх обстановку і відремонтували освітлення. Також тут був змонтований генератор для живлення всього обладнання. Генератор не працює, але при достатньому рівні навичкаів «Наука» та «Ремонт» Обраний полагодити його.

Тут перебувають 8 рейдерів, частина з яких охороняє генераторну та ліфт.

Цінні знахідки Редагувати

Пов'язані квести Редагувати

Шаблон:Lstm

Цікаві факти Редагувати

Згідно плануванні Fallout, ліфти з першого рівня на другий і з другого на третій розташовувалися в різних шахтах. У Fallout 2 ліфтова шахта одна і проходить наскрізь, на місці інший встановлений генератор. Враховуючи однотипну планування першого рівня і те, що це одна і та ж локація в обох іграх, виникає питання, як Хани, не володіють відповідними знаннями та обладнанням, здійснили переробку ліфта і навіщо вони її взагалі виконували. Це, як і багато іншого, залишається на совісті розробників.

Поява Редагувати

Житлові приміщення Сховища 15/11 з'являється у Fallout та Fallout 2.