FANDOM

Gametitle-FOS

« Збільшує максимальне число жителів
Дозволяє створювати нових жителів
»

— Опис в грі

Житлова кімната (англ. Living quarters) — кімната у Fallout Shelter.

Опис Редагувати

Житлова кімната призначена для розміщення жителів (не більше двохсот) у Сховищі, а також для продовження роду або тимчасового перебування незайнятих у виробництві або навчанні жителів.

В житлових кімнатах під час події ховаються вагітні жінки і вихованці.

Два жителя різної статі, які не перебувають у прямому спорідненні, що опинилися в житловій кімнаті, починають розмову, що переходить у флірт. Кульмінацією цього процесу є спільний танець, після якого закохані кидаються в спальню для зачаття дитини. Швидкість розвитку відносин залежить від рівня характеристики SPECIAL «Харизма» обох партнерів. Після зачаття рівень щастя подружжя підвищується до 100 %.

Полігамія в грі дозволена, інцест неможливий. Якщо два кревних родича планують усамітнитися в житловій кімнаті, то будуть видавати репліку: «Немає нічого кращого, ніж відпочинок вдома з родиною».

З оновленням 1.8 теми доступні для кімнат: тепер гравці можуть показати всім, на чиєму вони боці в Fallout. Зробити це допоможе майстерня тем, яка дозволяє створювати теми, пов'язані з різними фракціями Fallout 4: Мінітменами, Підземкою, Братством Сталі і Інститутом. Фрагменти рецептів тим можна знайти в ході Завдання або отримати за Квантову Ядер-Кола. Включити і вимкнути тему можна в будь-який момент.

Примітки Редагувати

  • Кількість жителів у Сховищі зазначено в лівому верхньому кутку екрану в шестірні, натиснувши на яку, можна переглянути список всіх жителів і дізнатися кількість вільних місць. Якщо є жителі в черзі на прийняття в сховище, їх кількість вказується поруч з шестірнею.
  • Коли число жителів порівнюється з кількістю місць в існуючих житлових кімнатах, прийняття нових жителів з Пустища і народження дітей стають неможливими.
  • Коли кількість місць в існуючих житлових кімнатах дозволить розмістити в сховищі 200 чоловік, будівництво нових, а також покращення вже побудованих житлових кімнат, стає неможливим.
  • На деякі свята протягом обмеженого часу доступні різні теми оформлення для кімнат (Хеллоуїн, День подяки і Різдво).

Вартість Редагувати

Одинарна кімната Подвійна кімната Потрійна кімната
Початкова місткість 8 18 28
Вартість поліпшення до житлового комплексу 250 375 500
Місткість житлового комплексу 10 22 34
Вартість поліпшення до казарми 750 1125 1500
Місткість казарми 12 26 40

Галерея Редагувати