FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-VB

Жан-Батист Різак[1] (англ. Jean-Baptiste Cutting) — персонаж Fallout: New Vegas та Van Buren.

Fallout: New Vegas Редагувати

Опис Редагувати

Член кримінального синдикату Ван Граффов, брат і підручний Глорії Ван Графф, глави мохавского відділення. Жан-Батист — один з десяти дітей «Матусі» Ван Графф. Його батько — єдиний, хто не «задовбав» Матусю, і від кого вона не «позбулася», що б це не означало: він просто помер ще до народження сина. Бажаючи хоч чимось вшанувати його пам'ять, «Матуся» залишила Жан-Батисту прізвище батька.

З самого дитинства Жан-Батист був прямолінійним, нехитрим і жорстокою людиною. Він часто ламав свої іграшки, а якщо інші діти сварилися з ним, то ламав і їхні іграшки. Іноді він ламав чужі іграшки, просто щоб показати, що він головний.

Сім'я Ван Графф десятиліттями займалася продажем зброї, в тому числі енергетичного, та деяких інших товарів, наприклад, золота з Реддінга. Подорослішавши, Жан-Батист зайнявся сімейним бізнесом. Коли його єдиноутробна сестра Глорія посварилася з «Мамочкою», їй довелося відправитися в Нью-Вегас і очолити найвіддаленіший філія Ван Граффов. Жан-Батист поїхав з нею. Ван Граффы зайняли старий гральний дім «Срібна лихоманка» у Фрісайде, вигнавши попередніх господарів і пристрелив з энергооружия декількох Королів, яким це не сподобалося, і відкрили там найбільший в Мохаве магазин энергооружия.

Пізніше у Глорії був роман з Пейсером, подробиці якого не розголошуються, але вони розлучилися погано. З тих пір Пейсер став розпускати наклепницькі чутки про Глорію, з-за чого Жан-Батист вирішив убити його. Не бажаючи зв'язуватися з усією бандою Королів, він став чекати можливості застати Пейсера одного.

У 2281 ріку Еліс Маклафферти, виконавчий директор компанії «Червоний караван», приїхала в Вегас і прийняла керівництво місцевим відділенням. Глорія і Еліс, вирішили позбутися від своїх конкурентів, вступили в змову. Найманці Еліс і Ван Граффов стали нападати на каравани маленьких торговельних компаній, спалюючи брамінів, караванників і вантаж з энергооружия, щоб підозра впала на Чортів. Однією з жертв їх нападів стали «Каравани Кессіді». Жан-Батист, очолював напад, дуже сподівався вбити при цьому Кесс, господиню компанії, але її не було з караваном.

У тому ж році з Глорією зв'язалися агенти Легіону Цезаря, замовили велику партію энергооружия. Глорія, на відміну від інших постачальників, погодилася, але домовилася з солдатами НКР влаштувати пастку для легіонерів. За цю операцію, яку Глорія уклала потайки від «Матусі», влада Республіки запропонували уп'ятеро більше і вигідний контракт на постачання їм зброї.

Нарешті, Глорія уклала угоду з продажу энергооружия з бізнесменом за прізвищем Сорен, але той, отримавши товар, не заплатив другу половину суми.

Образ Жана-Батіста Редагувати

Жан-Батист — безсердечний суворий тип, хоча він зовсім не дурний бандит, яким здається. Всупереч словами Глорії, що він «жодного разу не терплячий мужик», Жан-Батист роками чекає можливості застати Пейсера, якого він ненавидить і мріє вбити, без інших Королів. І звичайно ж, йому вистачає розуму визнавати верховенство своєї сестри.

Багато жителів Фрісайда називають Жана-Батіста у числі впливових жителів спільноти. Сам Жан-Батист знаходиться у «Срібній лихоманці». При першому відвідуванні «Лихоманки» Глорія Ван Графф буде розмовляти з містером Сореном, який заборгував їй другу половину грошей за партію зброї. Сорен буде виправдовуватися, кажучи, що не задоволений якістю товару, Жан-Батист по команді сестри застрелить з лазерної гвинтівки одного зі своїх головорізів, який у чомусь завинив.

При спробі поговорити з ним Жан-Батист говорить Кур'єр, щоб він звертався до Глорії. Якщо Кур'єр став працювати на Ван Граффов, то перш, ніж Глорія візьме його на угоду з легіонерами, йому доведеться заслужити довіру Жана-Батіста. Він доручає Кур'єру розшукати Троянду Шарону Кессіді і привести до нього, щоб він міг побалакати з нею один на один».

Якщо Кур'єр призведе Кесс до нього, він скаже, що хоче вбити її. Кур'єр може дозволити йому це зробити, і тоді той спалить дівчину пострілом з лазерної гвинтівки, або вступити в бій з ним і всіма Ван Граффами. Страшна людина може пригрозити Жану-Батісту так, що той злякається і не стане вбивати Кесс. Кур'єр може безпечно відвести її, або, щоб продовжити працювати на Ван Граффов, дозволити вбити її в інший раз.

Жан-Батист присутній на угоді між Глорією і легіонерами і бореться проти них разом з Кур'єром, своїми підручними і бійцями НКР.

Розслідуючи напади на каравани разом з Кесс, Кур'єр може дізнатися, що за ними стоять Глорія і Еліс Маклафферти. Караванщица захоче вбити обох, але не Жана-Батіста.

Також якщо Кур'єр змістить з поста Старійшину мохавского Братства Сталі Макнамара і вирішить вступити в Братство, Старійшина Хардін доручить йому в якості вступного завдання вбити всіх Ван Граффов, в тому числі Жана-Батіста.

Жан-Батист гине під час вибуху у випадку, якщо Кур'єр, працюючи на Глорію охоронцем, пропустить в «Срібну лихоманку» людини з бомбою, який вирішив помститися Ван Граффам.

Сам Жан-Батист носить бойову броню чорного кольору і озброєний лазерною зброєю, яку в разі затяжної перестрілки з задоволенням змінює на яку-небудь зброю з полиці, наприклад, на плазмолив. Він має 435 очками здоров'я, що більше, ніж у більшості персонажів, а також його навичка володіння енергетичною зброєю становить неймовірні 117 пунктів, що робить його своєрідним «босом».

Жан-Батист — високий чоловік, на голову вище Кур'єра.

Цікаві факти Редагувати

Якщо Кур'єр віддасть докази проти Глорії рейнджеру Джексону, квест «Два сапога пара» не буде провалений, але продовжувати працювати на Глорію стане неможливо: вона, Жан-Батист, Саймон, інші найманці і зазивала стануть ворожі по відношенню до нього.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Van Buren Редагувати

Зведений брат Фріди Ван Графф Жан-Батист повинен був відігравати важливу роль на початку ігрових подій Van Buren як один з втікачів з в'язниці Тіббетс.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Поява Редагувати

Жан-Батист з'являється у Fallout: New Vegas, a також повинен був з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

  • Жан-Батист Різак — це, швидше за все, відсилання до Жану-Батісту Каррье, учаснику Великої Французької революції, одного з найжорстокіших комісарів Конвенту.
  • Можливо, він був названий на честь фабриканта зброї Жан-Батіста Емануеля Зорга з фільму П'ятий елемент.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Його прізвище згадується в редакторі G.E.C.K., на карті колекційного видання, в записці про крадіжку гвинта та її згадує Ральф