FANDOM

Gametitle-FO3

« Візьми цей клинок за твою вірну допомогу. Його жало, намащеного отрутою тисяч мурашок, змусить тремтіти усіх твоїх ворогів! »

— НеМирміка

«Жало мурашки» (англ. Ant's Sting) — унікальне зброю у Fallout 3.

Опис Редагувати

Є різновидом звичайного ножа.

Цей ніж покритий отрутою муравйов-мутантів. Істота, поранене «Жалом мурашки» буде отримувати 4 одиниці шкоди кожні 10 секунд реального часу (в середньому 1 очко шкоди за 2,5 с). При цьому втрати від отрути підсумовується — тобто, супротивник, який отримав 3 удари цим ножем протягом секунди, отримає 12 одиниць базового утрати зброї + 12 одиниць шкоди отрутою протягом наступних 10 секунд.

Ця особливість робить «Жало мурашки» одним з найбільш смертоносних видів зброї в грі.

Місцезнаходження Редагувати

«Жало мурашки» можна отримати в нагороду від НеМирмики, в тому випадку, якщо квест «Нелюдський гамбіт» буде завершено в її користь.

Звуки Редагувати

Switchblade icon

Взяття в руки
Switchblade icon

Повернення в піхви

Поява Редагувати

Ніж «Жало мурашки» з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

У реальності, за винятком стріл, отруєне холодну зброю не отримало широкого розповсюдження: така зброя стає небезпечним для власника, але при цьому не дає переваг у швидкоплинної рукопашній сутичці. (1) більшість отрут не є швидкодіючими, смертельно поранений противник цілком може встигнути нанести удар у відповідь; (2) необхідно розробити відповідну рецептуру отруйної речовини, так як більшість органічних отрут досить швидко розкладаються і втрачають свої властивості; (3) деякі стійкі отруйні сполуки неорганічні можуть вступити в хімічну реакцію з металом і в перспективі викликати корозію і погіршення якості клинка; (4) ефективність отруєної зброї постійно зменшується — з кожним наступним ударом на клинку залишається менше отруйної речовини; (5) для безпечного ефективного використання отруєної зброї необхідно внести зміни в конструкцію клинка (доли або поглиблення), виготовити піхви або футляр для носіння і транспортування.