FANDOM

Gametitle-FO2
Не слід плутати з Етил.

« Ви бачите повну жінку невисокого зросту. Здається, вона чимось засмучена і важко зітхає... »

— Опис в грі

« Мені б більше етилового спирту. І поменше Етил Райт... »

— Чоловік Етил

Етил Райт (англ. Ethyl Wright) —персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Пухкенька рум'яна жінка, здавалося б, вічно гарному настрої. Релігійна, але при всій своїй незлобивости, доброті та чуйності досить рішуча і має владний характер. «Мускулам цієї дами позаздрив би будь-важковаговик» — на всякий випадок тримає під рукою «зручний інструмент», який допомагає їй «вправляти мізки тим, хто виявлявся особливо тупоголовим»[1]. Вся в домашніх клопотах і зовсім не помічає, чим зайняті чоловік і діти — виробництвом і продажем алкоголю. Вважає, що чоловік згорнув виробництво ще тоді, коли вона і батько Туллі створили «Товариство тверезості Нью-Ріно». За чутками, Етил Райт дуже плодовита, чим можна пояснити велику кількість народжених нею дітей[2].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг

Характеристики Редагувати

Примітки Редагувати

Якщо в розмові з Етил згадати, що Обраний — дикун, вона почне говорити дуже повільно й виразно, думаючи, що дикуни мало що розуміють. Згодом, з розвитком діалогу, можна буде переконати її в цьому.

Квести Редагувати

Розгромити самогонний завод Райта під ж/д станцією

Поява Редагувати

Етил Райт з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Діалоговий файл.
  2. Батько Туллі: «Сподіваюся, у місіс Райт здоров'я міцне, стільки наплодити».