FANDOM

Gametitle-FNV

Етель Фебус (англ. Ethel Phebus) — персонаж Fallout: New Vegas, дружина скотаря Уолтера Фебуса.

Біографія Редагувати

Етель і Уолтер Фебуси володіли однойменною власним ранчо з толсторогами. Одного разу Хек Гундерсон, багатий скотопромышленник з НКР, захоплюючий чужі землі обманом і погрозами, заволодів частиною землі Фебусов.

Знаючи, що Гундерсон підкуповує республіканських політиків, Уолтер не придумав кращого способу відновити справедливість, ніж помститися йому самостійно. Вистеживши Хека, він приїхав на Стрип разом з Етель.

Образ Етель Редагувати

Етель — добра і доброзичлива жінка. Вона приїхала з чоловіком на Стрип Нью-Вегаса, підтримуючи його думка про Гекко Гундерсоне і розділяючи з ним всі тяготи подорожі, хоча і не вважає, що зло можна зупинити іншим злом.

Етель у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Етель і Уолтера в центральній частині Стрипа. Вона сидить на лавці поруч з чоловіком, недалеко від виходу зі станції «Бульвар Лас-Вегас». Довідавшись від Уолтера мета їх приїзду в Нью-Вегас, Кур'єр може розпитати Етель про її безуспішні спроби відрадити чоловіка від помсти Хеку і спробувати відмовити Уолтера самостійно. Етель дає єдиний шанс вирішити конфлікт мирним шляхом.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Етель Фебус з'являється тільки у Fallout: New Vegas.