FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Енді.

« Я просто поза себе від сорому через накладки з тортом. Просто згораю від сорому. »

— Енді

Енді (англ. Andy) — персонаж Fallout 3, робот моделі «Містер Помічник», мешканець Сховища 101.

Опис Редагувати

Під постійним контролем Стенлі Армстронга, Енді, робота «Містер Помічник», варто було б краще називати «Містер Перешкода». За відсутності визначених деталей двигуна, Енді схильний до судорог сочлененном лезі пили, які вже проявилися на торті[2].

Квести Редагувати

  • Швидке дорослішанняСамотній Подорожній зустрічає Енді на святкуванні свого 10-річчя в кафетерії Сховища 101, де той досить незграбно виконує роль разрезающего святковий торт. Завдяки старанням Енді, незважаючи на протести Аматы, торт буде «розірваний на шматки».
  • Майбутнє в тумані • Перед здачею іспиту КОЗА робот нерухомо висить біля дверей в Атріум і займається фарбуванням іржавої труби.
  • Втечу! • В момент втечі з Сховища Енді б'ється з радтараканами, атакуючи їх вогнеметом. Після розбирання з ними, Енді, помітивши Самотнього Подорожнього, повідомить що той вирішив «розминувся з батьком» — він до цього моменту вже вийшов на поверхню «ковтнути свіжого повітря». Потім з клініки приходить Стенлі Армстронг і заводить Енді в клініку, де починає його лагодити. Після сутички з комахами у робота розхитаний лівий стабілізатор і пошкоджена електросхема. Під час ремонту Енді починає бурчати і дорікати Стенлі, що у нього, на відміну від Джорджа, попереднього механіка, все виходить не дуже злагоджено.
  • Проблеми на домашньому фронті • Енді буде перебувати в клініці Сховища, де буде виконувати роль «лікаря», яку схвалив Доглядач. Він весь буде забруднений в крові, а на сусідньому операційному столі буде лежати труп Беатріс Армстронг. Виходячи з історії Енді, Беатріс підвернула палець лівої ноги, після чого він вирішив провести операцію по ампутації ноги. Незважаючи на те, що Беатріс потягнула палець лівої ноги, Енді ампутував праву ногу. Операція пройшла невдало і Беатріс померла від втрати крові. Якщо Подорожній попросить Енді вилікувати його, то він затнеться і відповість, що не може надати йому допомогу і його перевели в прибиральники.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Енді
0001e746
РівеньIcon level
3
Очки досвідуIcon XP
5
СприйняттяIcon eye
5
Очки здоров'яIcon heart
100
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Агресивно Нападає на ворогів в полі зору.Icon requiredIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Рукопашна (9 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Циркулярна пила (20 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Вогнемет (2 damageIcon damage)

Примітки Редагувати

Енді під час прибирання в куті (на момент здачі іспиту «КОЗА») іноді наспівує мелодію «O du lieber Augustin».

Цитати Редагувати

  • «Дозволь мені привітати тебе з днем народження. Я б запропонував тобі шматок торта, але...»
  • «Ці таргани неабияк пошарпали мою електросхему!»
  • «Не звинувачуй мене у власній слабкості. А що, я пам'ятаю, як легко все виходило у Джорджа. Ось це були часи...»
  • «, Новий пацієнт! Ну, що у нас на цей раз? Апендектомія? Тонзилектомія? Гістеректомія?»
  • «Ах, так. Яка прикрість. У всій цій метушні міс Беатріс дуже невдало потягнула великий палець лівої ноги. Дуже невдало. Так що виходу не було, довелося ампутувати. Ногу. На жаль, ампутація не пройшла успішно».
  • «Е-е, взагалі-то... немає. Боюся, мене... Як це називається у людей? Ах, так. Звільнили. Перевели в прибиральники. І моє перше завдання — яка іронія — прибрати в клініці! Ах, але яким веселощами була хірургія, поки це тривало...»

Поява Редагувати

Енді з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Хоча під час ремонту робота Стенлі і звертається до нього як до персонажа жіночої статі («... і будеш як новенька»).